Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 har ikke vært barnefri en hel kveld der vi ikke har hatt noen planer som f.eks bryllup. Har ikke sagt noe til mannen enda, vil overraske han. Men hva skal vi finne på? Teater ol finnes ikke her i byen. Anonymous poster hash: 8e820...b31
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Gå på resturant,ta ei natt på hotell. Eller lag romantisk kveld hjemme.Lag god mat,se en film,slapp av Anonymous poster hash: 6e348...87b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Du kan enten ta han med på sexy date på resturant evt bar og hjem etterpå. Kanskje det er en konsert eller et arrangement i nærheten som dere kan gå på. Eller så kan ta han med på "natursti" hvis dere er et sporty par. Sykle, jogge, svømme, ro til destinasjonen for en bedre piknik ved et telt eller en gapahuk. Middag, kino og tur på stranden? Anonymous poster hash: 7e38f...f82
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Tur på stranden var smart. Kommer an på været da. Kanskje piknik på stranden hvis det er fint vær. Isteden for restaurant. Har ikke hatt barnefri på ti år, så med min flaks blir det styggvær :-( Anonymous poster hash: 8e820...b31
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Tur på stranden var smart. Kommer an på været da. Kanskje piknik på stranden hvis det er fint vær. Isteden for restaurant. Har ikke hatt barnefri på ti år, så med min flaks blir det styggvær :-( Anonymous poster hash: 8e820...b31 Ti, 10 år? Jøss!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Tur på stranden var smart. Kommer an på været da. Kanskje piknik på stranden hvis det er fint vær. Isteden for restaurant. Har ikke hatt barnefri på ti år, så med min flaks blir det styggvær :-( Anonymous poster hash: 8e820...b31 Ti, 10 år? Jøss! jepp, fikk førstemann for ti år siden. Har vært på noen få runddager og ett bryllup. Så jeg gleder meg Hi Anonymous poster hash: 8e820...b31
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Tur på stranden var smart. Kommer an på været da. Kanskje piknik på stranden hvis det er fint vær. Isteden for restaurant. Har ikke hatt barnefri på ti år, så med min flaks blir det styggvær :-( Anonymous poster hash: 8e820...b31 Ti, 10 år? Jøss! jepp, fikk førstemann for ti år siden. Har vært på noen få runddager og ett bryllup. Så jeg gleder meg Hi Anonymous poster hash: 8e820...b31 Da var det jaggu på tide! Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Tur på stranden var smart. Kommer an på været da. Kanskje piknik på stranden hvis det er fint vær. Isteden for restaurant. Har ikke hatt barnefri på ti år, så med min flaks blir det styggvær :-( Anonymous poster hash: 8e820...b31 Ti, 10 år? Jøss!jepp, fikk førstemann for ti år siden. Har vært på noen få runddager og ett bryllup. Så jeg gleder meg Hi Anonymous poster hash: 8e820...b31 Da var det jaggu på tide! Kos dere! tusen takk Anonymous poster hash: 8e820...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå