Gjest Mann22 Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har vært ute å fisket og spilt spill. Ellers har jeg godt på tur. Jeg liker veldig godt å spille ulike dataspill. Hva er deres hobbyer?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Vil bare informere deg om at jeg har tatt printscreen hver gang du har lagt ut bilde av deg selv er på forumet, og det er i hvert fall tre ganger, om ikke flere. Du er utestengt fra forumet gang på gang på gang på gang. Bl.a. pga spamming av forumet og ikke minst for trakasserende/truende meldinger til flere enkeltbrukere her inne. Jeg har overlevert det jeg har til de som administrerer forumet. Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna. Du har tidligere vært redd for å bli meldt til politiet - så du bør vurdere å komme deg bort fra dette forumet og aldri komme tilbake... om du ikke ønsker å få en sak på deg, da? Fru Åsta, Jomfruer, Snydens, Gitarfrøken, Blomsterfiffi osv. osv.... det er på tide at du skaffer deg hjelp. Har du allerede en psykolog, så fortell ham eller henne om hvordan du driver og spammer ned dette forumet og truer enkeltbrukere her inne når de ikke er enige med deg. Du skjønner, det er ikke normalt for en mann på 22 år å holde på slik du gjør. Så skaff deg hjelp slik at du kan få deg et liv hvor utenom nettet. Så be om at profilen din blir slettet NÅ og hold deg unna forumet før du risikerer at adm. oppretter sak mot deg. Dumt å ødelegge sjansene dine for resten av livet pga slike merknader på rullebladet. Så kom deg unna og hold deg unna - og skaff deg den hjelpen du så tydelig trenger! Anonymous poster hash: 59977...4e3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Levert barn på skolen, vært på jobb, vært hos fysioterapeut, tilbake på jobb, stakk innom apotek og kjøpte solkrem til datteren, kjøpte en shorts til datteren på vei til frisør, vært hos frisør, handlet mat, nettopp kommet hjem,laget mat, nå skal jeg hjelpe mannen med å bære inn ørten kasser med flatpakket kjøkken fra Ikea som ble levert i dag, så skal jeg jobbe en times tid med noe jeg ikke ble ferdig med før idag. Hobbyer? Trenger ikke det. Leser mye bøker da. Anonymous poster hash: bca6c...0e5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har koset meg hjemme for engangsskyld mens småen var i barnehagen Etterpå har vi hatt besøk av en venn av meg,å nå er jeg endelig alene igjen.Litt deilig det og. Anonymous poster hash: 7a4f5...ed3
Gjest lillehi Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Vært på to møter, hjem og laget middag. Nå er det Greys og en kopp te😃 har ingen hobbyer, men ELSKER å lese😃
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Du er rapportert til admin, du ødelegger virkelig forumet og dette har vi sagt til deg så mange ganger før, at nå er snart grensen nådd for oss brukere her inne. Du mangler sperrer og du bør virkelig oppsøke hjelp. Dessuten blir jeg ganske engstelig over at du gang på gang er her inne og ikke gir deg. Skaff deg hjelp med en gang!! Anonymous poster hash: 9f90a...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå