Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sett tilbud på en tv jeg ønsket på Siba, så dro for å kjøpe den. Da jeg kommer dit, så er eneste modellen de har igjen, den som henger på veggen til utstilling. Jeg spør da om slitasje på tv`n, og de vet ikke hvor lenge den har hengt der, det kan være 1 helt år, og de står jo og går hele dagen. Spurte om rabatt, nei det kunne jeg ikke få. Er ikke det litt merkelig? Og jeg kjøpte ikke tv`n.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor gidder jeg aldri gå på såkalte kampanjedager og what not, det er aldri reelle tilbud. Planen er å lokke deg til butikken (det klarte de) og siden få deg til å titte på andre (og dyrere) tv'er når det viser seg at 'de ikke har flere igjen' eller hva slags bullshit de finner på.

Blir sprø. De har ikke lov heller.

Anonymous poster hash: 16615...ada

Skrevet

For ikke å snakke om alle de billige feilinnstillte tvene som henger ved siden av de dyrere tvene for å få oss til å se at de dyre er såååå mye bedre :-D

Anonymous poster hash: 31290...3d7

Skrevet

Hvorfor skal du få rabatt? Med mindre de ikke trenger den typen i utstilling mer er det jo ingen grunn for dem til å selge den til deg...

Skrevet

Hvorfor skal du få rabatt? Med mindre de ikke trenger den typen i utstilling mer er det jo ingen grunn for dem til å selge den til deg...

Det er vanlig å få rabatt på utstillingsvarer, de er jo ikke nye og ubrukte.

Trodde nesten det var grunnleggende kunnskap...

Anonymous poster hash: 8bc44...887

Skrevet

Med mindre det står at de bare har noen få eksemplarer på tilbud så må de vel skaffe en til deg så lenge kampanjen varer ?

Anonymous poster hash: 6c514...b84

Skrevet

Det er vanlig å få rabatt på utstillingsvarer, de er jo ikke nye og ubrukte.

Trodde nesten det var grunnleggende kunnskap...

Anonymous poster hash: 8bc44...887

Det er grunnleggende at man får rabatt dersom butikken skal kvitte seg med utstillingen. Ellers må man vente på lagervare. Smily!

Skrevet

Eneste alternativet de hadde til meg var utstillingsmodellen, eller andre dyrere tv`r. Men valgte å ikke se på andre engang, for synes det var litt dårlig at jeg ikke fikk noe rabatt. Og spesielt da de sa at det kunne hende den hadde hengt der i 1 år. For det er jo lenge.

Skrevet

Eneste alternativet de hadde til meg var utstillingsmodellen, eller andre dyrere tv`r. Men valgte å ikke se på andre engang, for synes det var litt dårlig at jeg ikke fikk noe rabatt. Og spesielt da de sa at det kunne hende den hadde hengt der i 1 år. For det er jo lenge.

DE VIL FORTSATT HA UTSTILLING! Hva er det du ikle skjønner? Skal de selge den til deg med tap bare for å henge opp en splitter ny en om noen dager? Selvfølgelig får du ikke rabatt...

Anonymous poster hash: 4d516...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...