Gå til innhold

STOKKE trekker vognteppet fra markedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis. 

Anonymous poster hash: 18b47...2c8
Skrevet

Synes dette er storm i eit vannglass. Å dekke opninga foran er då ikkje problematisk så lenge ein opnar luftinga bak på kalesjen? Slik eg forstod det har denne vogna gode luftemoglegheiter. Mi vogn har relativt stor opning bak berre dekt av myggnetting om eg opnar opp.

Men personlig ser eg ikkje vitsen med teppe over opninga. Det finst mange andre måtar å skjerme for sol.

Skrevet

Så bra! Det nytter!

Dessuten har det ført til debatt rundt hele problemstillingen, så nå burde de fleste ha fått det med seg:)

Anonymous poster hash: 82020...aeb

Skrevet

Så bra! Det nytter!

Dessuten har det ført til debatt rundt hele problemstillingen, så nå burde de fleste ha fått det med seg:)

Anonymous poster hash: 82020...aeb

Debatten er heilt klart positiv, kanskje ein når ut til dei som nærmast hermetiserar ungen i vogna.
Skrevet

Nei, hos meg holder det ikke å åpne luker med myggnett. Har en splitter ny city cross med supreme bag. Kan ikke feste myggnettingen forran helt heller, det blir stillestående tung og varm luft inni vogna. Hadde ikke takla å ligge inni der selv, så her sitter jeg ute og følger med vogna og danderer myggnettingen slik at det blir to store trekanter på hver side, med åpning så det blir en fin trekk i vogna. Passer på å stille den i skyggen i nordveggen på huset der det aldri er vindstille. På de varmeste dagene sover ungen inne på svalt rom. Hullene i nettingen fungerer kun på kald vinterluft, men blir som en vegg i varmen. Har skikkelig varm unge i tillegg. Har for ordens skyld aldri vært syk og er 7 mnd.

Kommer forøvrig aldri til å kjøpe et eneste produkt fra STOKKE. De har dritt på draget for alltid i min verden.

Anonymous poster hash: cf3b2...7e5

Skrevet

Har stukket hodet inn i bagdelen når ungen våkner en del ganger og er skremt over hvor tung luft det er inni der til tross for åpningene jeg lager.

Anonymous poster hash: cf3b2...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...