Gå til innhold

hvis mannen fortalte at han har faket i sengen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt?

Anonymous poster hash: 6cdad...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt at jeg må knipe oftere, for hvis jeg ikke hadde merket om mannen hadde kommet inni meg eller ikke, så må jeg være rimelig slapp :D

Anonymous poster hash: d38ed...43b

Skrevet

At dere har et stort problem......

Anonymous poster hash: 9d95e...f70

Skrevet

At han ikke vil såre deg og er ærlig om det.

Samme sak som med oss kvinner. Ikke altid det går.

Anonymous poster hash: b1046...f89

Skrevet

Hadde lurt på hva den hvite guffa var for noe...

Anonymous poster hash: b169f...6ca

Skrevet

Jeg hadde bare lurt på hvorfor han mente det var nødvendig.

Har vært borti et par menn som noen få ganger ikke har kommet. De har gjennomfør og vel så det for min del, så jeg har kommet både en og flere ganger. De har bare ikke fått avslutningen selv. Men ikke mange ganger det har skjedd, under fem ganger. Da har forklaringen vært at en sjelden gang når de holdt på lenge så går liksom piffen ut og de greier ikke å få orgasme. Det samme har jeg vært med på selv, da som regel med partner man ikke kjenner så godt, holder på for lenge, det er kjempegodt, men etter en stund så er det nesten som om det ikke er mulig å få orgasme lenger.

Har alltid pratet om det, ikke noe feil på noen, aldri sett på som et problem.

Men nå har ingen av disse mennene faket direkte, det er mer at jeg har mistenkt at de ikke kom heeelt i mål og har spurt og da fått det bekreftet. Dette har vært menn som har vært trygge på seg selv og sin egen seksualitet og som ikke har sett på det som en trussel mot sin maskulinitet om de en veldig sjelden gang ikke kommer i mål selv. De har heller ikke vært redd for at det skulle være symptom på at det var noe galt med dem, og derfor har de vært helt avslappet når det gjelder dette.

En mann som kanskje er mer usikker på seg selv kan jeg tenke meg vil fake en orgasme for å slippe spørsmål?

Har du fått noen grunn til at mannen din faker, HI?

Anonymous poster hash: eee94...b49
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var trist at han følte han ikke kunne være ærlig om det.

Har forøvrig selv en mann som ikke alltid kommer i mål - det holder fint til at jeg kommer men så hender det at han mister piffen litt. Heldigvis har vi da et såpass godt forhold at han bare hopper av og så får jeg ham i mål for hånd. Det funker som regel :) (og jeg er blitt ekspert på halvslapp-runking, haha :P )

Anonymous poster hash: bd616...94e
Skrevet

Ikke annen grunn enn at han ikke ville si at han ikke kom i mål.

Hi

Skrevet

Ikke annen grunn enn at han ikke ville si at han ikke kom i mål.

Hi

Snakk med ham og fortell ham at det er helt normalt at det skjer innimellom med alle menn. På samme måte som at det skjer med kvinner også. Det betyr ikke at man fungerer dårligere eller at man ikke "duger", det er rett og slett bare noe som kan skje innimellom.

Selv om man ikke får orgasme/utløsning så betyr ikke det at man feiler. Samleiet kan være like godt selv om det ikke får et punktum til slutt.

Jeg tror det er viktig at du beroliger ham om at det er helt normalt også for menn å oppleve dette innimellom, at det ikke betyr at han ikke er bra nok. Det betyr bare at han fungerer som de fleste andre, både menn og kvinner.

Som min eks sa da vi snakket om det første gang "det gjør ikke noe om jeg ikke får orgasmen til slutt innimellom. Det er som regel hvis jeg er veldig sliten fra før og vi har holdt på lenge. Jeg nyter sexen akkurat like mye som normalt, det er bare at den ikke "går av" helt til slutt. Men jeg nyter nærheten, jeg nyter alle gode følelsene av opphisselse, fellesskapet, å se deg komme... da gjør det ikke noe om jeg en sjelden gang ikke kommer."

Han følte ikke på det i det hele tatt og mente det hadde med det å gjøre at han de siste par-tre årene hadde blitt mye sikrere på seg selv og sin maskulinitet, at han ikke lenger hadde fokus på å prestere, men å nyte underveis. Han fortalte at han ikke alltid hadde vært like sikker på seg selv.

Så normaliser det for mannen din. Si at han ikke trenger å skjule det. Dere trenger ikke akkurat kommentere det hver gang, men det kan være en hjelp bare at dere begge aksepterer det. Det har sikkert vært ganger du ikke har kommet i mål også. Det er ikke anderledes om han ikke gjør det.

Siden du ikke har merket dette før så er det jo tydelig at han ikke har problemer med å bli opphisset og funksjonell. Så ha fokus på å slappe av og nyte hverandre, bare ha det godt sammen. Kanskje kan du stimulere han etterpå slik at han kommer likevel. Men det forutsetter at han forteller deg at han trenger det.

Så snakk sammen og være åpne - og ufarliggjør det hele og bare ha det gøy sammen :)

Anonymous poster hash: eee94...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...