Gå til innhold

Hvilken madrass har dere kjøpt til vugge/sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilken madrass dere andre har kjøpt til vugge/sprinkelseng? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vuggen kjøpte jeg skummadrass på IKEA og klippet til.

til senga kjøpte vi en madrass på jysk. tror den kostet rundt 500.

Skrevet

Til vugga kjøpte jeg en tilpasset skum madrass og til senga en madrass fra barnas hus.. Husker ikke merket eller no..

Skrevet

Lurer også på hvilken vi skal kjøpe...

Skrevet

Har både seng og madrass fra IKEA. Kjøpte ny madrass til baby nå, men storebror har brukt den samme typen. Har hatt madrasser både fra møbelforretninger og baby shop, men synes den fra Ikea er like så god

Skrevet

Vi vurderer aerosleep (barnas hus) eller drykid (babyshop), noen som har prøvd noen av de? :-)

Er litt skeptisk til vanntett madrassbeskytter på drykid, ser ikke ut til at de har vanlig overmadrass lenger....vil heller ha det som vi kan vaske, enn vanntett madrassbeskytter..ser for meg at det blir så klamt.

Anonymous poster hash: 07a27...719

Skrevet

Vi har kjøpt vyssa vackert fra ikea til sprinkelseng, og bare en tynn skummadrass til vugga. Og madrassbeskytter til begge deler på jysk. Den kan vaskes på 90grader, den fra ikea kan bare vaskes på 40 grader.. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt next to me vugge med skummadrass inkl, så den skal vi bruke de 3  ca.første mnd. Kjøpte madrassbeskytter og tisselaken på Jysk til vugge. Til sprinkelsengen som vi skal bruke etterhvert så kjøpte jeg drykid madrass og madrassbeskytter ifra babyshop. 

Skrevet

den dyreste på Ikea

Anonymous poster hash: f4cad...ff7
Skrevet

Har kjøpt sånn helsemadrass på Barnas hus, husker ikke hva den heter. I leandervugga har vi den vanlige madrassen fra Leander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...