Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Mener alle det er riktig at han får hjelp? At de "tvinger" norge til å ta affære ved å gå ut i pressen? De oppholder seg ulovelig i landet. De hadde vel anket besluttningen. Hva om det nå blir rush av mennesker med tragiske lidelser fra andre land som ser muligheten i Norge? Jeg skjønner det må være en tragisk situasjon for gutten og familien. Men vi kan ikke la folk få presse seg til goder vel? De har muligheten til å reise til sitt hjemland? Hva med alle de tragiske situasjonene for andre som ikke blir gjort mye med. Men som folk godtar forklaringene istedet for å presse Norge til noe. Huff, det er en tragisk situasjon! Jeg har lest han skal få hjelp nå. Er ikke så stor tilhenger av folk som tyr til pressmidler for å få det som de vil uten å ha krav på det. Men skjønner fult familiens desperasjon. Men de kan også dra til hjemlandet. Hva er deres synspunkt? Anonymous poster hash: a9f7a...afc
hol(L)y COW Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Han er et barn. HAN har ikke tatt et valg om å oppholde seg her ulovlig. Han skal selvsagt ha legebehandling så lenge han er på norsk jord. Noe annet bryter menneskeretts- og barnekonvensjonen, som er en del av norsk lov.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg syntes gutten er Russlands forpliktelse. Dersom de ikke har kompetanse på feltet, så syns jeg de kan kjøpe den av Norge. Russland bør mao ta hele regningen. De er her ulovlig, og Norge har ikke ansvar for familien. De voksne i familien må ta ansvar. Anonymous poster hash: 8ad1c...2e3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Nysgjerrig spørsmål: Dere som mener det er en selvfølge at Norge sjal gi ham dyr og omfattende helsehjelp, skal Norge gi deg til alle barn som er innenfor landets grenser? Skjønner dere hva en slik politikk vil medføre? Anonymous poster hash: ac0f8...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå