Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Fikk beskjed idag om at alle 3-åringene må ha med seg kake til sommeravslutningen i barnehagen torsdag og jeg er ingen stor kakebaker. Husker et innlegg her hvor man huffet seg over alle sjokoladelangpannekakene på avslutningene. For å unngå å være en av de som tar med seg dette på sommerfest trenger jeg tips til alternativ som ikke er for komplisert og som faller i smak hos barna! Anonymous poster hash: 44a66...8e5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 vaniljesauskake Anonymous poster hash: 971db...326
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Krydderkake i langpanne. Veldig rask og enkelt. Evt fat med blåbær bringebær og jordbær. Var en som hadde med frukt og bær i fjor og det var veldig populært spesielt bærene. Anonymous poster hash: 792a3...e4f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Vanlig formkake i langpanne med masse blåbær og bringebær på toppen, ungene her elsker det. Bare en vanlig lys kake i langpanne, kan bruke all slags oppskrifter (eplekake, formkake, muffins e.l.) og bare spre deigen i en langpanne. Strør frosne blåbær og bringebær over og steker til den er gjennomstekt. Rett før servering bare sikter jeg litt tørr melis over... http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143966548-muffins-i-langpanne-hvorfor-har-jeg-aldri-tenkt-pa-det-f%C3%B8r/ Anonymous poster hash: bcea7...bc5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Takk for tips! Sånn kake med bær høres jo veldig godt og friskt nå i sommervarmen! HI Anonymous poster hash: e3587...96a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Fikk beskjed idag om at alle 3-åringene må ha med seg kake til sommeravslutningen i barnehagen torsdag og jeg er ingen stor kakebaker. Husker et innlegg her hvor man huffet seg over alle sjokoladelangpannekakene på avslutningene. For å unngå å være en av de som tar med seg dette på sommerfest trenger jeg tips til alternativ som ikke er for komplisert og som faller i smak hos barna! Anonymous poster hash: 44a66...8e5 Muffins eller boller av noe slag, skoleboller for eksempel. Det var det første som forsvant på sommerfesten i barnehagen vår Anonymous poster hash: e4102...116
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Er ikke noen kløpper på gjærbakst så tror jeg holder meg til (langpanne) kake, for å unngå at bollene kan brukes til slagvåpen! HI Anonymous poster hash: e3587...96a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Det er faktisk ingen barn som går forbi slike enkle muffins på et kakebord heller, de blir borte før du får sukk for deg. Jeg bakte slike helt vanlige muffins sist og hadde rosa melis og kakestrøssel på, ungene tok jo 3 stykker hver med en gang fordi de var redd det skulle være tomt til neste runde http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnemuffins Anonymous poster hash: bcea7...bc5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 På den linken var det utrolig mange gode tips og oppskrifter da, går for en bærkake i langpanne jeg tenker jeg! Kjøkkenet er ikke helt i vater pga renovering, så nå er det enkle det beste! Anonymous poster hash: e3587...96a
MammantilNurket Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Hva med Pavlova? Det er superlett! Jeg bruker denne oppskriften http://www.tine.no/oppskrifter/kaker/krem-og-sjokoladekaker/pavlovakake-til-17.mai
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Eller Toro sin lyse muffins deig, den er kjempegod Anonymous poster hash: 218e8...4e5
Fandens Oldemor Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Denne var superenkel å lage, leste faktisk en tråd her inne der noen tipset om den: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/banoffee-pie Kommer absolutt til å lage den flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Eller gjennomsiktige plastkopper med gelé, bringebærgelé for eksempel, og så stapper du bær i. Veldig enkelt, veldig kjapt, veldig billig og godt, og også kalorifattig om det er noen som har nedtelling til bikinisesongen... Anonymous poster hash: 5c7c5...4ab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Tenk at det du lager skal kunne spises uten tallerken og skje, ikke lurt med bløte kaker Anonymous poster hash: e4102...116
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Veldig lurt med gelé i plastkopper (husk skjeer og vaniljesaus). Du kan også "kjøpe" deg unna med noen 10- pakker med pinneis! Ellers stemmer jeg for sånt med minst mulig behov for tallerken og skje/gaffel; Langpannekaker, muffins, boller, kanelboller (gjerne i muffinsformer). Mer avansert: Jordbær på pinne dyppet i sjokolade Fruktspyd (garantert en vinner hos foreldrene og barna!)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Cakepops. Anonymous poster hash: 26843...dd1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Vaniljesauskaken er kjempegod! Og latterlig enkel å lage :-) Anonymous poster hash: e92f6...815
Virginia. Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Fikk beskjed idag om at alle 3-åringene må ha med seg kake til sommeravslutningen i barnehagen torsdag og jeg er ingen stor kakebaker. Husker et innlegg her hvor man huffet seg over alle sjokoladelangpannekakene på avslutningene. For å unngå å være en av de som tar med seg dette på sommerfest trenger jeg tips til alternativ som ikke er for komplisert og som faller i smak hos barna! Anonymous poster hash: 44a66...8e5 Ostekake i muffinsformer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå