Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Noen som kan fortelle meg hvordan dette er lagt opp? Er det en "løs" samtale eller er det gjennomgang av alle målene i hvert fag? Fikk tilsendt et hefte med alle mål, men jeg har aldri gått denne linjen før. Kjenner litt på nervene Anonymous poster hash: e831f...da3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Ingen? Anonymous poster hash: e831f...da3
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Når jeg gjorde det så var det mer en løs samtale med spørsmål og jeg måtte vise en del ferdigheter. Det var jo selvfølgelig spørsmål rettet til temaene og fagene, men vi satt og pratet og det gikk greit. For å si det slik, for meg var det langt fra muntlig på ungdomsskolen til dette
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Takk for svar! Hvordan forberedet du deg? Leste du de aktuelle lærebøkene? Jeg har 2 år vgs bak meg, men pga sykdom droppet jeg ut. Nå er jeg frisk og skal prøve en ny retning 6 år etter jeg ble syk, gleder meg Anonymous poster hash: e831f...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå