Gå til innhold

Litt sint og skuffa over mannen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feiret bursdag for eldstemann på søndag med kaker, brus osv.

Så ser jeg bort på mannen som sitter med yngstejenta på 7 mnd- idet han gir henne en skje med kake.

Hvor ille er dette?

Trodde han hadde bedre vett en dette, og jeg vet at han ikke har tenkt å fortsette å gi henne kake fremover, men ser ikke helt poenget med å prøve når hun er så liten. Hun vil snart nok mase etter søtsaker når hun ser at storebror har.

Anonymous poster hash: e9508...1df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var unødvendig, men syntes det er enda mer unødvendig å fortsatt være sint og skuffet når dette skjedde på søndag og det i dag er tirsdag (!!)

Anonymous poster hash: 81bc2...859
Skrevet

Unødvendig gjort, men ingenting å bli så sur for. Livet gikk allerede videre, merket du det?

Anonymous poster hash: a6ce3...2d0
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hysterisk kjerring. Ingen babyer dør av en liten skje med kake, ingen babyer får diabetes eller blir sukkeravhengig av en bitteliten skje med kake. Ro ned.

Skrevet

Dette var på søndag. I dag er det tirsdag. Da går jeg ut fra at hun både overlevde og heller ikke ble syk?

Pust med magen, det er ikke det verste som kan skje.

Anonymous poster hash: df0ea...745

Skrevet

Du spør om det er ille, og nei det er ikke ille : )

Skrevet

Hvis det er det største problemet du har med din mann er du heldig. Han tenkte seg ikke om sikkert. Prøvde gjøre noe kjekt for barnet. Gjør det virkelig noe om hun smakte litt kake??? Kom over det

Anonymous poster hash: 564d9...568

Skrevet

To døgn har gått, overlevde hun kaka? Håååper ikke hun fikk diabetes :(

Seriøst, min spiste brødskiver som 6 mnd. Regner med ungene fint kan smake en skje med kake når de er 7 mnd gammel, herregud. Og om DET gjorde deg sint, ja, da regner jeg mer dere har underliggende problemer i forholdet. 

Anonymous poster hash: 97158...696
Skrevet

Neida, ikke ille i det hele tatt.

Hadde det vært DU som mor som hadde gitt henne kake derimot, da hadde vi snakket bekymringsmelding til barnevernet.

:)

Anonymous poster hash: 0731c...6d7

Skrevet

Hvorfor skulle dette være så ille egentlig? En liten skje med kake? Kjære vene.

Skrevet

Når kan babyer begynne å spise kake egentlig? Er det en regel på det?

Anonymous poster hash: 1435a...1c8
Skrevet

Snakk om å være dramaqueen da!!!

Anonymous poster hash: a1126...d71

Skrevet

Ditt første barn eller?

Med mitt første ble jeg rasende på min far da han lot henne smake brus da hun var 9 mnd. Men yngste får gladelig smake både is og kake av meg nå når hun er samme alder, ikke noe problem :-)

Alt er liksom så viktig med første barnet. Med neste skjønner man at det meste går bra uansett.

Anonymous poster hash: d2199...5e8

Skrevet

Litt morsomt å lese svarene. Har tidligere lest tilsvarende tråder der HI har blitt overøst med de grusomste konsekvenser, som ødelagt fordøyelsessystem for resten av livet. 

Anonymous poster hash: 78e8b...991
Skrevet

Men helt alvorlig oppi i det hele nå lurer jeg veldig på når småttiser kan få smake på søtsaker? Når er det greit og innafor liksom?

Skrevet

For en drittsekk av en mann du har!!! Han håper vel din datter skal få diabetes! Tosken!!!!! 

(IRONI!)

Anonymous poster hash: 99da2...4ad
Skrevet

Men helt alvorlig oppi i det hele nå lurer jeg veldig på når småttiser kan få smake på søtsaker? Når er det greit og innafor liksom?

Virker som det er allment akseptert rundt 20-20 måneder:)

Anonymous poster hash: 6d213...68c

Skrevet

Edit:20-24

Skrevet

Hvis man går ut i fra tankegangen om at det er helt unødvendig, så venter man til ungen spør om det selv. 

Hvis man skal tenke på hva vi foreldre kunne tenke oss å dytte i dem osv, så varierer jo det. Mine fikk fruktmos fra de var rundt 7 mnd, hva de skal med mer søtt enn det har jeg vondt for å forstå. 

Anonymous poster hash: 85457...42d

Skrevet

Mine har fått kake på 1 års dagen sin.

Det var jo ikke nødvendig HI, men ingen krise. Jenta mi på 6 mnd tok et god tak i isen min da jeg ikke fulgte med nå i helga, men jaggu gikk det bra.

Skrevet

Sånn helt seriøst? !

Tenk for en smaksopplevelse for jenta😋

Og apropos! Barn får ikke diabetes av å spise sukker...

Anonymous poster hash: 8697c...f24

Skrevet

Litt dumt, men ikke som sjokolade til en 3 mndr.baby. Mine fikk sukker og slikt da de ble ett.

Anonymous poster hash: 6b033...88a

Skrevet

Edit:20-24

Aha, kjekt å vite ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...