Gå til innhold

Noen som har god kjennskap til Ryan Air?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille tur, men så er passet mitt gått ut i mai.

Tror dere det går an å bestille turen med det gamle passet sitt passnummer? Jeg har aldri opplevd at passet blir sjekket mot billetten?

Og det er vel kun hos Ryan Air at de etterspør passnummeret når man bestiller, så hvor viktig er det egentlig?

Nytt pass er bestilt, men jeg tør ikke vente med å bestille turen til det kommer.

Anonymous poster hash: b777c...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men må man ha det når man bestiller? Er det ikke bare ved innsjekk på nett? Og det kan du jo gjøre senere..

Anonymous poster hash: 9b396...3c3
Skrevet

Jeg skal bestille tur, men så er passet mitt gått ut i mai.

Tror dere det går an å bestille turen med det gamle passet sitt passnummer? Jeg har aldri opplevd at passet blir sjekket mot billetten?

Og det er vel kun hos Ryan Air at de etterspør passnummeret når man bestiller, så hvor viktig er det egentlig?

Nytt pass er bestilt, men jeg tør ikke vente med å bestille turen til det kommer.

Du trenger ikke pass for å bestille og betale billetten, men når du skal printe ut boardingkortet må du fylle inn korrekt passnummer og dette sjekkes når du kommer til flyplassen.

Anonymous poster hash: 116e3...069

Skrevet

Oookay, jeg husker bare at jeg måtte taste det inn en gang.

Men da er det null problem, passet komme nok Ingrid tid før jeg trenger å printe de ut.

Tusen takk for svar!

Skrevet

Oookay, jeg husker bare at jeg måtte taste det inn en gang.

Men da er det null problem, passet komme nok Ingrid tid før jeg trenger å printe de ut.

Tusen takk for svar!

Ev kommer det i god tid før og ikke Ingrid :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...