Gå til innhold

To år, begynner i sin fjerde bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det?

Jeg syns det er helt galskap av moren, men hun flytter mye rundt, og lever nokså ustabilt.

Eller tar ikke barn skade av å bytte barnehage så ofte?

Hun blogger, men skriver ikke så mye om alle bhg-byttene.

Anonymous poster hash: 2c946...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et halvt år i hver barnehage altså?

Jeg synes også det høres veldig ustabilt ut for et barn og ville aldri utsatt mine for noe sånt, jeg tenker det er viktig at de kjenner personalet godt og er trygge på plassen de er så mange timer i uken uten mamma og pappa. Men barn er forskjellig, jeg kan ikke uttale meg om akkurat dette barnet tar skade av det...

Anonymous poster hash: 678fa...757
Skrevet

Tror jeg vet hvem du sikter til. Og det vel egentlig bare synd på barnet(a) og tragisk, som så mye annet rundt den dama. Sier ikke hun er en dårlig mor, men det allikevel noe ustabilt rundt henne.

Anonymous poster hash: 5161f...f62
Skrevet

stakars barn.. men vil tro det snart blinker en varsellampe hos noen av barnehagene....

Anonymous poster hash: 4a4e7...b0c
Skrevet

Hvis barnet er to år begynte den nok ikke i barnehage før den var 1år. Blir altfor ustabilt å bytte så ofte. Absolutt trenger trykke rammer. Fortsetter trenden slik rekker barnet aldri å få venner før den bytter barnehage igjen

Flytter de like ofte?

Anonymous poster hash: d6a0f...28a

Skrevet

Det står bare tre bhg på bloggen, men ungen begynner i nr fire til høsten. Har fulgt bloggen stort sett så lenge den har eksistert.

Anonymous poster hash: 2c946...ad3

Skrevet

Om det er Rannveig du sikter til så blir vel ungen 3 år til høsten?

Men bytter hun barnehage både til høsten og etter jul hvert år da, ellers hadde det vel ikke vært mulig å få 4 barnehagebytter i perioden mellom 1 og 3 år?

Skrevet

Han gikk vel i en i Alta, så byttet han når de flyttet til Oslo, og igjen når de flyttet ut på landet. Så blir det en ny nå etter sommeren. De flyttet ned i fjor tidlig på året så det vil si 4 bhg på under 2 år..

Anonymous poster hash: 3d1bc...c1e

Skrevet

Det går sikkert helt fint! Hvorfor er dere så slemme med henne? Hun har det sikkert ikke helt lett for tiden, og da kan man vel være litt ekstra forsiktig.

Anonymous poster hash: 9b8cc...5ac
Skrevet

Mitt barn kommer til å starte i bhg nr 4 til høsten. Sluttet i den første etter 3 mnd da vi ikke var fornøyd med området og personalet. Skiftet bhg sommeren hn fylte 2 pga flytting. Må skifte igjen snart pga nok en flytting. Synes dere virkelig det er så ille når barnet er så lite at det ikke husker det uansett??

Mitt barn er stort nok til å huske bhg-byttet som skjer nå, men det gjør nok ikke sønnen til R..

Anonymous poster hash: 50cc0...f0b

Skrevet

Hva syns dere om det?

Jeg syns det er helt galskap av moren, men hun flytter mye rundt, og lever nokså ustabilt.

Eller tar ikke barn skade av å bytte barnehage så ofte?

Hun blogger, men skriver ikke så mye om alle bhg-byttene.Anonymous poster hash: 2c946...ad3

uff jeg får vondt i hjertet:/

Anonymous poster hash: 7230b...02c

Skrevet

Jeg syns det er helt forferdelig. Uansvarlig og egoistisk.

Anonymous poster hash: bdbb1...8e9

Skrevet

Hun gjør det som er best for henne og så må barna bare følge etter. Tragisk opplegg med flyttig hit og dit, menn som kommer og går, flytte barnet langt fra far, flytte fra stefar og far til nr.2, barnehagebytter, nakenbilder osv.

Tragisk og fryktelig ustabil! Hun bør passe seg litt så hun ikke ender opp som Malin (elskerLucas)......

Anonymous poster hash: 5474f...737
Skrevet

Dere er bare misunnelige fordi hun er kjent og tynn ettet to fødsler.

(Ironi)

Anonymous poster hash: 05b95...072

Skrevet

Mitt barn kommer til å starte i bhg nr 4 til høsten. Sluttet i den første etter 3 mnd da vi ikke var fornøyd med området og personalet. Skiftet bhg sommeren hn fylte 2 pga flytting. Må skifte igjen snart pga nok en flytting. Synes dere virkelig det er så ille når barnet er så lite at det ikke husker det uansett??

Mitt barn er stort nok til å huske bhg-byttet som skjer nå, men det gjør nok ikke sønnen til R..

Det handler overhodet ikke om hva barnet husker, det handler om en veldig viktig fase i barnets psykiske utvikling når det kommer til trygghet, tilhørighet, tilknytning osv. Ustabilitet kan skade barnet på sikt selv om barnet selv ikke huser hvorfor eller hva som skjedde...

Det er ingen som husker sitt første leveår, likevel sier all forskning igjen og igjen at det å ha trygghet og stabilitet den tiden er kjempeviktig for hvordan man får det som ungdom og voksen. Vi formes av våre erfaringer uavhengig av om vi husker dem eller ikke.

Skrevet

Du vet at rutiner og stabilitet betyr alt for små barn?! At det ikke husker noe har vel ingenting å si. Stakkars barn som har sånn ustabilitet så tidlig i livet, da det er som aller viktigst.

Anonymous poster hash: 5b8b2...b6c

Skrevet

Og jeg som hadde dårlig samvittighet fordi barnet mitt måtte bytte barnehage en gang...  Alle burde da skjønne at det beste er at barnet kan gå i en barnehage hele veien, det beste er å være ved det kjente og trygge, skape stabilitet og god tilknyttning. Ting kan skje, uforutsette ting kan skje, som gjør at man er nødt til å bytte (skjedde med oss). Men når barnet ender opp med å havne i sin fjerne barnehage... Da skurrer det i planleggingen! Men så virker det jo som om denne mora ikke er så god på å prioritere riktig ei heller å planlegge litt frem i tid. Om man legger dette sammen med stefar som flytter inn og ut, drøssevis av flyttinger, og generelt (virker det som) en ustabil situasjon.. Ja, det skurrer veldig. 

Jeg klarer ikke respektere et menneske som ikke putter barna i fremste rekke. 

Anonymous poster hash: c9123...0cb
Skrevet

Du vet at rutiner og stabilitet betyr alt for små barn?! At det ikke husker noe har vel ingenting å si. Stakkars barn som har sånn ustabilitet så tidlig i livet, da det er som aller viktigst.

Anonymous poster hash: 5b8b2...b6c

Er fullstendig klar over det, men hvordan kunne vi vite før barnet kom at vi måtte flytte da hn var 2 år? Hvordan kunne vi vite at vi måtte flytte nå igjen? Man vet ikke hva som skjer i fremtiden, og man må gjøre det beste ut av situasjonen. Barnet vårt er trygg på seg selv og omgivelsene sine, så hn har ikke tatt "skade" av flyttingen(e)

Og bare så det er nevnt: grunnen til at vi tok hn ut av den første bhg var mye pga personalet. De brydde seg ikke om barna(noen var bare 9 mnd gammel) det var bare så vidt de gadd å hjelpe de minste med mat og påkledningen.. og ja, det ble tatt opp med ledelsen i bhg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...