Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hadde en legetime for dn stund siden som jeg avbestillte dager før. Allikevel fikk jeg regning i posten for å ikke ha møtt opp til time. Ringte legesenteret og fikk beskjed om å ringe nr som står på fakturaen, noe jeg gjorde. Men av de fikk jeg beskjed om å ringe til legesenteret. Igjen ringte jeg til legesenteret og fikk kansallert fakturaen. Etter 2 uker får jeg purring på samme regning. Er det mulig?! Anonymous poster hash: fe63b...c9d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Da ringer du å klager igjen. De har sikkert glemt å gi beskjed videre til kredittfirmaet om at kravet er sletter. Eller enda bedre: sender dem en Mail hvis det er mulig på ditt legekontor. I slike saker er det alltid greit å ha skriftlig dokumentasjon på hva som er gjort. Anonymous poster hash: bab06...8e8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Det må være over 24 timer mellom avbestilling og oppsatt time for at du skal slippe å betale tror jeg. Da holder det ofte ikke bare med dagen før. Anonymous poster hash: a0cf5...f5d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Det må være over 24 timer mellom avbestilling og oppsatt time for at du skal slippe å betale tror jeg. Da holder det ofte ikke bare med dagen før. Anonymous poster hash: a0cf5...f5d Jeg skrev DAGER og ikke DAGEN. Anonymous poster hash: fe63b...c9d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Jeg fikk regning på ikke møtt til time da jeg ikke møtte opp etter at legen innkalte meg per sms med en times varsel til en time jeg ikke hadde bedt om. Den var heller ikke lett å få ryddet opp i. Håpløst når de henviser til hverandre. Anonymous poster hash: 036bc...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå