Gå til innhold

Hvem har fått dekket pupper her? Og hva må til,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slet med små posete henge pupper etter nr 2. Og nå som melka har gitt seg etter nr 3 forsvinner de sakte men sikkert igjen

Det gikk på syken min sist og tror det blir slik igjen.

Mindre pupper enn da jeg var tenåring. De bare henger og er ikke mye i de.

Hva må til? Og har du evnt noen bilder av de Før de ble dekket?

Må jo bare spare penger uansett. Men vet jo folk får dekket masse forskjellig.

Anonymous poster hash: 23f81...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ha fått det, i følge min kirurg på Colosseum klinikken. Var 25 år og helt flat.

Anonymous poster hash: 11a93...9df
Skrevet

Koster fra 25 000 til 60 000...Avhengig av type innlegg (saltvann, silikon mm), hvor man skal ha de (under/over brystmuskel) , hvordan de skal plasseres (under bysten, snitte rundt brystvorte eller via armhule) og om man skal ha løft i tillegg.

Gå man inn på nettsidene til ulike tilbydere av plastiske operasjoner, får man opp dette. Brystoperasjoner er noe av det billigste og få gjort. .Et lite løft og fettsuging av dobbelthake  er like dyrt...Og kommer man til fettsuging av sjenerende områder som "fettkuler" under armene, innside av kne eller ridelår, så koster detvel nesten mer enn den rimeligste brystforstørrelse..

Jeg mener at 40 000 er noe man lett bør kunne spare selv, over en 5års periode, uten at det går utover barna, ferier, aktiviteter eller husholdningen generelt. Mulig man må kutte ut tur på by'n, frisyren bør i en periode gjøres "utvekstbar" slik at man slipper frisørregninger og man bør ha "innkjøpsstopp" i garderoben sin  i perioder denne tid.- Men vil man VIRKELIG ha nye pupper, er det en liten pris og betale.

Anonymous poster hash: 000bf...f51
Skrevet

Jeg var 20 og hadde underutviklede bryst. Ble aldri større enn noen knopper. Dette tynget meg og jeg slet veldig med det psykisk. Etter henvisning fra legen fikk jeg konsultasjon hos Colosseumklinikken, hvor kirurgen da avgjorde at jeg var kvalifisert til brystforstørrelse. Dette er nå 10 år siden, og jeg er den dag i dag evig takknemlig for at dette var en mulighet jeg faktisk fikk. Høres lite ut, men det endret livet mitt.

Anonymous poster hash: fac42...600

Skrevet

Koster fra 25 000 til 60 000...Avhengig av type innlegg (saltvann, silikon mm), hvor man skal ha de (under/over brystmuskel) , hvordan de skal plasseres (under bysten, snitte rundt brystvorte eller via armhule) og om man skal ha løft i tillegg.

Gå man inn på nettsidene til ulike tilbydere av plastiske operasjoner, får man opp dette. Brystoperasjoner er noe av det billigste og få gjort. .Et lite løft og fettsuging av dobbelthake  er like dyrt...Og kommer man til fettsuging av sjenerende områder som "fettkuler" under armene, innside av kne eller ridelår, så koster detvel nesten mer enn den rimeligste brystforstørrelse..

Jeg mener at 40 000 er noe man lett bør kunne spare selv, over en 5års periode, uten at det går utover barna, ferier, aktiviteter eller husholdningen generelt. Mulig man må kutte ut tur på by'n, frisyren bør i en periode gjøres "utvekstbar" slik at man slipper frisørregninger og man bør ha "innkjøpsstopp" i garderoben sin  i perioder denne tid.- Men vil man VIRKELIG ha nye pupper, er det en liten pris og betale.

Beklager feil svar.....Var jo ikke spørsmål om pris :)

Skrevet

Jeg var 20 og hadde underutviklede bryst. Ble aldri større enn noen knopper. Dette tynget meg og jeg slet veldig med det psykisk. Etter henvisning fra legen fikk jeg konsultasjon hos Colosseumklinikken, hvor kirurgen da avgjorde at jeg var kvalifisert til brystforstørrelse. Dette er nå 10 år siden, og jeg er den dag i dag evig takknemlig for at dette var en mulighet jeg faktisk fikk. Høres lite ut, men det endret livet mitt.

Så fint :) Greit å få med at det var ti år siden ja ;) For i dag er det ikke så lett :P Staten betaler ikke operasjoner pga psyken lengre.

Anonymous poster hash: 85820...c0c

Skrevet

De har blitt veldig mye strengere på dette, og eneste grunnen til å få det dekket er medisinske. Psykiske årsaker dekkes ikke lenger.

De som får det dekket i dag er de som har fjernet bryst pga kreft og de som har underutviklede bryster, altså aldri fått noen (dette er det jo medisinske grunner til, at brystvevet aldri utvikler seg til et bryst og man ser ut som en 6-åring hele livet). Selv de som har medisinske grunner må vente i opptil 2 år i kø før operasjonen blir gjennomført, så det sier seg selv at de som er misfornøyd med utseende på sine ikke kan få plass i køen foran kvinner som har måttet fjerne dem pga kreft...

Anonymous poster hash: 3350d...f09
Skrevet

Jeg har selv gått ned mange kilo i vekt, og ammet to barn. Så her slet jeg med hengemage og delte magemuskler, har overflødig hud på lårene, litt på armene og puppene var bare to filler som hang der helt tomme. Det jeg fikk dekt var bukplastikk med sying av magemuskler. Noe annet får jeg ikke. Pupper har jeg tatt og betalt for selv. Nå trener jeg hard styrke, for å se hva det gjør med armer og lår. Armene tar jeg uansett ikke, for det er så lite. Lårene kommer jeg til å spare til hvis treningen ikke hjelper.

Anonymous poster hash: ce37f...e6f
Skrevet

Kan jeg spørre om hvordan brystene dine ble etterpå? Har to tomme bryst selv og er i tenkeboksen. Er redd for at implantatene skal være veldig synlige siden det er så lite brystvev.

Jeg har selv gått ned mange kilo i vekt, og ammet to barn. Så her slet jeg med hengemage og delte magemuskler, har overflødig hud på lårene, litt på armene og puppene var bare to filler som hang der helt tomme. Det jeg fikk dekt var bukplastikk med sying av magemuskler. Noe annet får jeg ikke. Pupper har jeg tatt og betalt for selv. Nå trener jeg hard styrke, for å se hva det gjør med armer og lår. Armene tar jeg uansett ikke, for det er så lite. Lårene kommer jeg til å spare til hvis treningen ikke hjelper.

Anonymous poster hash: 92ba7...76b

Skrevet

Pass bare på å få noe som ser naturlig ut!

Må innrømme at jeg synes nabodama her ser helt latterlig ut. Hun er 51 år, slank, veltrent og flott, med silikonpupper. Puppene er ikke så store, kanskje en stor B, liten C, men de står jo rett ut fra kroppen som store appelsiner og ser helt unaturlige ut.

Hun er jo så fresh ellers, og ser bra ut selv om hun har noen rynker og litt skrukkehud på magen (så henne i bikini i går), og hun hadde sett mye bedre ut flatbrystet og naturlig enn med de kanonkulene foran som overhodet ikke matcher resten av kroppen.

Anonymous poster hash: 3350d...f09
Skrevet

Liker du ikke puppene dine etter at du har ammer så sparer du penger til å operere dem. Det får da være grenser til hva staten skal betale for. Det er mange av oss som har tomme pupper etter mye amming og skulle staten betale for alle oss så så hadde det gått på bekostning av andre ting. Skal alle dra til legen og si at det går på psyken løs med små pupper??

Jeg ble målt til 0 i brystvev etter tilsammen 3 år med amming og sparte derfor opp penger til operasjon. Kjempe fornøyd!

Anonymous poster hash: b35f6...1df

Skrevet

Kan jeg spørre om hvordan brystene dine ble etterpå? Har to tomme bryst selv og er i tenkeboksen. Er redd for at implantatene skal være veldig synlige siden det er så lite brystvev.

Anonymous poster hash: 92ba7...76b

Mine ble veldig fine. Men var nok litt brystvev i de, og det var så og si ikke heng, selv om de hang der tomme. Nå er det 5 år siden, og de ser helt naturlige ut, ingen tror jeg har silikon. Jeg har over muskel, men jeg er ikke tynn, jeg er helt normalvektig, dermed har jeg jo naturlig litt fett overalt. Jeg måtte ta 350 for å fylle brystet. Har en venninne som hadde mye mer heng på sine tomme lommer, og hun tok like mye som meg, og fikk dermed hengepupper. Kirurgen jeg hadde sa, at hadde jeg hatt noe mer heng, så måtte vi først ha tatt brystløft, så ventet minst 3 mnd, så fylt de med silikon. For å unngå hengepupper.

Skrevet

Men siden vi allikevel er inne på dette, så kupper jeg tråden litt! Siden jeg da fikk dette dekket grunnet underutvikling, man får vel da ikke dekket en evt utskifting?

Selv om jeg har hatt de i 10 år, er jeg fortsatt like fornøyd enda, og håper de holder noen år til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...