Gå til innhold

Når stopper man å ha barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av typen hvor man spiser pølser og kake og har med klassevennene? Min har bursdag etter ferien og vi har allerede begynt å snakke litt om bursdagen..men når jeg tenker meg om så har hunegentlig ikke vært invitert på mer enn en bursdag i år/klasseåret.

Hun blir ikke holdt utenfor altså, de har bare ikke feiret. De går i 1.klasse. I barnehagen var det jo bursdag minst en gang i mnd.

Anonymous poster hash: 7a42a...3db
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min eldste går i 4 klasse, og det blir bare verre og verre. Bowlingsbursdager, kinobursdag, temafester etc etc. Håper de kan roe litt fra 5 klasse! Jeg hadde min siste "be alle jentene" bursdag når jeg ble 10. Etter det fikk jeg be de jeg faktisk var venn med.

Skrevet

Min 18 åring har det fortsatt, med unntak av at pølsene er byttet ut med pizza.

Anonymous poster hash: 058a7...e6b
Skrevet

Da jeg vokste opp var det vanlig at siste bursdagsfeiring var når de fylte ti år. Virker ikke som det er vanlig nå lenger, men hos oss blir neste bursdag den siste. Etter det får hun ha med 1-3 venninner hjem på pizza/taco e.l.

Skrevet

Her er det vanlig at de feirer på skolen i 1. klasse. Så ber de alle jentene eller guttene fram til 4. klasse. Etter det er det kun venner. Min går i 6. klasse, så jeg er litt usikker når det gjelder ungdomsskolen, men har hørt at de ikke skal feire bursdager da. Håper ikke det stemmer, for det må jo være opp til hver enkelt.

Anonymous poster hash: 091d4...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...