Gå til innhold

Stakkars lille venn :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, stakkars gutt som har så kyniske foreldre. De har vært her lenge og anket og anket, mens barnet blir sykere og sykere.Men alt virker jo om man går til media med det. Nå får han behandling, og det før etniske norske som lever og dør i norske helsekøer. Barnet mitt trenger også en operasjon, men det er ikke så viktig. Vi har feil religion, feil hudfarge og vi sutrer ikke over noe som til syvende og sist er vår skyld i media. Anonymous poster hash: 79962...aa9

ufffff da! Stakkars deg!Anonymous poster hash: 1842f...0ee

Nei. Stakkars barnet mitt. Anonymous poster hash: 79962...aa9

Nå er det vel neppe snakk om en veldig viktig operasjon i ditt barns tilfelle, da, ellers ville det fått hjelp raskt. I dette tilfellet var det snakk om livsviktig hjelp.

Anonymous poster hash: 0e9f3...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette dreier seg som jeg har forstått en gutt som er veldig syk - og foreldrene vil ikke dra hjem for å få behandling til han... Eneste jeg tenker, barnevern! 

Skrevet

jeg jobber i helsevesenet, og vi har hatt mange utenlandske pasienter som har blitt akutt syke men ikke har bosted i norge og heller ikke norsk statsborgeskap, men de har fått hjelp....

Jeg er ikke norsk statsborger selv, men har bodd i norge i 20 år, og har blitt operert 4 ganger uten å måtte betale noe ekstra selv. Så statsborgerskap er nok ikke det avgjørende i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 633ea...263
Skrevet

Ja, stakkars gutt som har så kyniske foreldre. De har vært her lenge og anket og anket, mens barnet blir sykere og sykere.Men alt virker jo om man går til media med det. Nå får han behandling, og det før etniske norske som lever og dør i norske helsekøer. Barnet mitt trenger også en operasjon, men det er ikke så viktig. Vi har feil religion, feil hudfarge og vi sutrer ikke over noe som til syvende og sist er vår skyld i media. Anonymous poster hash: 79962...aa9

ufffff da! Stakkars deg!Anonymous poster hash: 1842f...0ee
 Nei. Stakkars barnet mitt. Anonymous poster hash: 79962...aa9

Nå er det vel neppe snakk om en veldig viktig operasjon i ditt barns tilfelle, da, ellers ville det fått hjelp raskt. I dette tilfellet var det snakk om livsviktig hjelp.

Anonymous poster hash: 0e9f3...b84

Du leste kanskje ikke artikkelen? Han ville blitt syk i løpet av år. Mitt barn har en mer alvorlig diagnose.

Tanten min døde forresten i sykehuskø, så ja, jeg blir provosert av dette. Min familie og jeg har betalt skatt i generasjoner, likevel får vi ikke hjelp. Noen andre utnytter systemet og går ut i media og får hjelp på dagen.

Anonymous poster hash: 79962...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...