Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Et pinlig tema.. Fått det nå helt på slutten av svangerskapet, plager meg at det er så utrolig sårt.. Noen tips og raske muligheter for lindring??? Anonymous poster hash: 0aee0...f2b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Ganske vanlig, og ganske vondt Du bør spise mat som gjør at magen blir litt løsere og gå på do regelmessig. Du kan få kremer å smøre på, men jeg har ikke noen god erfaring med disse selv. Det viktigste er at du ikke anstrenger åpningen for mye. Hvis det er vondt å gå på do kan du bruke et bind eller litt papir og "holde imot" slik at du kontrollerer farten på avføringen på samme måte som rett etter fødselen. Det høres helt teit ut, men det var jordmor som rådet min romkamerat til det på føden og da måtte jeg jo prøve selv. Funka det! Anonymous poster hash: a2f5a...557
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 HONNING - antiseptisk og lindrende. Funker bra, helt naturlig Anonymous poster hash: ae0a1...1e3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Ta en tur på apoteket og kjøp en krem (reseptfritt). Jeg sleit veldig med det samme etter fødsel, og for meg funket det ypperlig!! De blir ikke borte, men ubehaget/smerten blir borte Anonymous poster hash: 1b323...988
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Ok, har kjøpt ac3 uten særlig effekt, prøver litt honning nå.. Står at man skal dytte den inn, får det til men den kommer raskt ut igjen.. Ikke vondt å gå på do, men å tørke er sårt... Og sette seg ned/reise seg opp er sårt... :/ går i tillegg på overtid og synes dette er veldig pinlig... Anonymous poster hash: 0aee0...f2b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Ok, har kjøpt ac3 uten særlig effekt, prøver litt honning nå.. Står at man skal dytte den inn, får det til men den kommer raskt ut igjen.. Ikke vondt å gå på do, men å tørke er sårt... Og sette seg ned/reise seg opp er sårt... :/ går i tillegg på overtid og synes dette er veldig pinlig... Anonymous poster hash: 0aee0...f2b Hvis kremen kommer ut så bør du kanskje ha stikkpiller. Anonymous poster hash: 9d822...83b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Isbit i baken, tørk etterpå og smør inn med alcos anal + alcos anal stikkpiller Gjentas etter hver avføring og en gang morgen og kveld Anonymous poster hash: 99d98...935
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Jeg brukte Alcos anal Anonymous poster hash: 1b323...988
lovelyme Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Får jo ikke tak i den alcos anal.. Ikke funnet den hittil.. :/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Var mye plaget under mine sv.skap og har prøvd det meste. Det som funket best var: å blande xyloproct og Sheriproct og smøre på. Iset også i blandt ned for å lindre. Salvene får du reseptfritt på apoteket og er ikke farlig å bruke. Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: 55e80...3e6
lovelyme Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Fikk beskjed på apoteket at jeg ikke kunne bruke sheriproct..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå