Gå til innhold

Det ække mandag, det er tirsdag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare elsk - det er i seg sjøl en elsk at arbeidsuka krymper.

- blomsterjungelen min

- vanna 15 kanner og satser på at ingenting henger trist med hodet i ettermiddag

- kjoletirsdag

- "du har rart hår, mamma" - jepp, sånt skjer når det er heeelt tørt i all luft i hele verden, men vi skal ta en runde med saltvannsspray

- fiskesuppe til middag

Forresten, en hat:

Ungens venner og deres komplette mangel på telefonantenner. Såpass at jeg har konfiskert telefonen på morgenen, fordi den plinger meldinger i ett sett og her er det fanden hakke meg FRED om morran. Og i går presterte vi ny rekord: 27 tapte anrop fra samme venn i løpet av tre timer siden vi praktiserer "vi har ikke alltid med oss telefon, nei". Oppfordrer alle til å lære sine barn grunnleggende folkeskikk når det gjelder mas og tellerskritt!

-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, det æ'kke lett med de telefonene :)

Elsk:

arbeidsuka varer bare fire dager

sola skinner og skal visst gjøre det lenge

gladeste mistebarnet i nye sommerklær på vei til skolen

hele vennegjengen som møtes ved porten og går sammen til skolen

lagde noen ganske så fine makroner i går kveld

Hat:

sommeravslutningsuke. Synes ikke det er noe stas jeg, er jeg en ond mor da?

mannens jobb som hvert eneste år innebærer hektisk reiseaktivitet før ferien. Fire dager forrige uker, tre denne og tre neste uke.

Skrevet

Starter med hat;

- Minimannen som holdt det gående fra kl 2-5 i natt. Ikke sur eller noe, nei, tvert imot var han smørblid og lå og klappa på og koste med mammaen sin. Men altså. Midt på natta da?

- Allergihelvete.

- PMS-helvete.

Elsk:

- Det er tirsdag, og takket være konferanse i morgen, bare 3 arbeidsdager igjen av denne uken.

- Minimannen min som tross alt er fryktelig søt, også kl 3 om natta.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Unger som ikke hyler om natta er bedre enn de som hyler, men midt på natta så liker vi å sove :)

Skal vi se hva vi kan samle sammen;

Det er rot og litt av hvert her, men det er ikke hat fordi vi hadde det så fint igår

Det er sol

Kjole tirsdag; denne gangen engelsk blonde fra siste London tur

Fortsetter dagen like varm så innvier vi plaskebassenget som minsten fikk i går

Kaketur til jobb

Ok en liten en, men den er ambivalent og ambivalent hat er vanskelig

Imorgen er det avslutning i barnehagen for størsten. Det er skolestart og hatet ligger i at tiden går fort og ungen vokser opp. Men det er elsk fordi jeg ser at jeg har en unge som tenker selv, som er så fin både inni og uttapå at jeg sprekker av stolthet. Men det er hat fordi tiden går for fort..

Har gitt klar beskjed om at imorgen så kommer mamma til å gråte, det er nært allerede nå...

For her blir man rørt, veldig lett rørt...

Skrevet

ELSK: 

SOL SOL SOL

Skal slå plenen før jeg går på jobb.

Kom meg finfint gjennom gårsdagen, en emosjonell merkedag for undertegnede.

Fine mannen min "Det gjør ikke noe om vi ikke har en sånn, vi er nok mye lykkeligere likevel, kjære" (Og så er han til og med kjekk)

De beste ungene

Den rare følelsen nå når jeg har tatt det store kjolespranget(jada masa), - jeg har altså lyst på kjoler!

Hat:

tro'kke jeg gidder.

Skrevet

Elsk:

sol

over 20 grader og jeg slipper å fyre i, sitter i knebukse og bare bh (bittelitt solbrent og har smørt meg :P )

kort kort kort uke :D

skifta på sengene (mangler å legge på min)

vekta går nedover

Hat:

nope :)

Skrevet

Elsk:

Sol og finvær.

Ekstra fridag, kort uke.

Hat:

Sliter fortsatt med magen, holder meg hjemme fra jobb og greier ikke å spise noe. Eller drikke. Må se om jeg kommer meg på butikken og får tak i cola, men vet ikke om jeg tør å bevege meg så langt unna toalettet...

Skrevet

Ja, det er tirsdag! Men, jeg har hatt mandag helt til nå; en stund for meg selv på sofaen med frokost og nrk nett-tv. Kom på at det var tirsdag. Helt ok det. Møte med megler i dag. Spennende, aldri vært med på. Så i dag er det egentlig bare elsk, bortsett fra tanken på muntlig, som gjør meg litt kvalm og svimmel. Leste gjennom oppgaven i går, det har holdt seg ok, bortsett fra noen skrivefel som fikk slippe gjennom korrekturen i alt stresset før levering.

Skrevet

Medvind, sol, kortermet, sykkel og kaffe.

Kroppen har "sluppet vannet" etter mensenuke så buksa strammer ikke lenger.

Kake til lunsj.

Hat:

Sommeravslutninger gjør at man såvidt rekker å halse hjemom før man skal ut igjen.

Nattevarmt hus så er definitivt i minus så det holder på søvnsiden.

Skrevet

Sommerelsk:

Sol!

Sykkeltur i kjole - har man først begynt med sommerkjoler lar man seg ikke stoppe av noe.

Ny kjole!

Utsikter til kake i ettermiddag hos fine niesen som har bursdag.

Vekten går saaakte nedover.

Har besøkt snille pappa'n min.

Mini sovet dupp

Mamma'n dibber og drikker Pepsi max.

Hat:

Snille pappa'n min som er så syk.

Vekten går så saaakte nedover.

Kanskje kommer det regn.

Har dårlig følelse om jobbsøknad.

Skrevet

Elsk

3-dagers uke, har fri på freddan :D Reiser til Paris!!

Kjole fra Zalando i posten, satt som et skudd

Rent hus

Feriepenger i morgen

Ny sommersveis etter frisørbesøk i dag, slutt på ullhår som ikke vil bite på rettetang, spray osv

Hat

Vask av hus

Satt ræva ned i sofaen for første gang i dag for 20min siden. 

Skal opp 05.30 - venter på at vasken skal bli klar til å henge opp

Burde ha trent 

Tror jeg må ha kjole på i morgen altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...