Gå til innhold

Go morgen faktisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken 0440 og baby mener det er morgen. Er litt ris til egen bak siden han sovnet i 17 tiden igår. Va ute med 3 åringen og lillebror sovna i vognen. Tenkte det var en etterrmiddagslur men så feil kan man ta! Kaffe er min beste venn i dag;)

Anonymous poster hash: df7c5...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er babyen sjuk og for låk til å sove. Sovna ikkje før etter 23 i går og har hatt utallige oppvåkningar før eg no for ein halvtime sida måtte opp med ho fordi ho skreik slik. No prøvar vi vippestol litt. Gråten har foreløpig stoppa..

Trøtt!

Skrevet

Baby sovna nettopp her så zzzz frem til storesøstra våkner.

Anonymous poster hash: df7c5...bc5

Skrevet

Du skal ikkje sova bort sumarnatta.

Anonymous poster hash: 1d856...b34

Skrevet

Jotakk- min holdt det gående fra 02-05 i natt. For å så være drittrøtt når han måtte opp kl 06. :P

Skrevet

Jaja mine barn er 6 og 9 og sover rundt og klarer seg stort sett selv. Her var det nesten jeg som gråt pga en ekkel episode av csi igår og skulle ønske en

av barna sov hos meg.. kjenner jeg skal ha ettermiddagshvil idag i alle fall :D

Skrevet

Vært oppe siden 5, pga baby som får tenner. Nå er eldstemann på 3 1/2 levert i bhg. Da er det bare å sove igjen. Elsker mammaperm til tider♥

Anonymous poster hash: 86876...2ae

Skrevet

Her var det og morgen kl 05 :o ikke lett å få overbevist toåringen om at det er natt når det er lyst og man hører fuglekvitter og sauer som breker.

Men hun var trøtt og sovnet heldigvis igjen fra 6 til 7, så da ble det litt bedre.

Men i dag skal det kjøpes lystett rullegardin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...