Gå til innhold

Elektrisk tannbørste, noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min sliter med mye hull til tross for at vi pusser bra.

vil en elektrisk tannbørste ta bedre enn en vanlig?

Anonymous poster hash: e33fd...1b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker det, både barn og voksne. Jeg opplever at tennene blir både enklere og raskere rene.

Anonymous poster hash: d70e6...2ab

Skrevet

Vi bruker det og min opplevelse er definitivt at tennene blir renere. Vår er slik at den dirrer hvert halvminutt, for å gi beskjed om at man kan skifte til en annen 'kvartdel' av munnen (øvre tenner utsiden, øvre tenner innsiden, nedre tenner utsiden, nedre tenner innsiden og så huske å ta 'oppå' tennene litt også), til sammen to minutter. Kan være kjekt hvis man har en tendens til å 'jukse' litt når man pusser tenner.

Anonymous poster hash: 7f136...ae9

Skrevet

Det er et liv før og etter elektrisk tannbørste. :) Angrer på at jeg ikke kjøpte det til meg selv før. Er veldig fornøyd. Jenta vår har hatt elektrisk tannbørste lenge. Synes det er mye enklere å pusse tennene hennes med det.

Skrevet

Støtter alle over her, det er UTROLIG stor forskjell! Tennene blir og føles renere, og området i overgangen til tannkjøttet og mellom tennene blir mye mer effektivt renset. Tannlegen min så med en gang at jeg hadde begynt med elektrisk børste så det kan absolutt anbefales. Om det retter opp i situasjonen til gutten din vet jeg ikke, men det vil helt sikkert hjelpe. Noen har en tanntype som bare får fortere karies, det har med benbygningen å gjøre, altså arv.

Anonymous poster hash: 8518e...cb2
Skrevet

Elektrisk er gull!! Ei i familien er tannpleier, hun sier at den elektriske fjerner veldig mye mer plakk fra tennene enn vanlig tannkost. Jeg har fått pusseskader noen steder fordi jeg alltid har pusset for hardt, men med elektrisk får jeg ikke gjort det (heldigvis). Så den er mer skånsom mot tennene samtidig som den rengjør mye mye bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...