Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg begynte på cerazette 3 mnd etter fødselen. Hadde ikke fått mensen, men fikk en blødning 3 dager etter oppstart (24.april) som varte ca 2 uker. Sluttet på de etter 10 dager, fordi jeg ikke tålte de. Fikk tilbake depressive tanker med en gang:/ Tenkte heller å bruke kondom, evt sette inn spiral snart. Men jeg har ikke fått noen blødning igjen etter dette. Kan det være at det ikke var mensen som kom tilbake etter jeg begynte på de? Kan blødningen skyldes noe annet, pillene? Er nå 4,5 mnd siden fødsel, delammet de første 3 mnd, før jeg sluttet. Anonymous poster hash: 05278...c7c
<3 2G <3 Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Fult mulig pillene fikk deg til å blø. Det gjorde de med meg.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg blødde 3 uker på og 1 uke av i flere måneder, ikke ordentlig menstruasjon, men spotting. Ble hormontroll uten like, trøtt hele tiden og utviklet fare for blodpropp ifølge legen. Kast dritten. Hvis du ammer kan du bruke minipiller Conludag, som ikke inneholder østrogen, men kun gestagen (eller omvendt? husker ikke så sent på kvelden). Mye mindre bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Takk for svar:) Jeg har sluttet på de, kastet de etter 10 dager😉 Så da er det mulig at mensen ikke har kommet tilbake enda? Begynte å lure på hvorfor jeg ikke fikk den igjen i slutten av mai.. Men det er kansje uansett vanlig at den er uregelmessig etter fødselen? Vet ikke jeg.. Anonymous poster hash: 05278...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå