Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Dere med skolestartere. Når legger de seg? Hvor selvstendige er de ift ting de gjør selv? Anonymous poster hash: bc260...458
Tante Gustava Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Han legger seg nå ca kl 20, ligger da gjerne og leser litt på senga før han sovner. Han kler seg selv, men er fæl til å somle... Han greier å smøre maten sin selv, men vil gjerne ha hjelp. Han ordner seg selv når han har vært på do, men har lett for å glemme å vaske hendene. Jeg bekymrer meg dog for at han skal huske å kle seg ordentlig når det blir kaldere, huske å ta på seg lue, hansker etc...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Legger seg mellom 19 og 19.30, sovner momentant. Er temmelig selvstendig, klarer det meste selv egentlig. Jeg hjelper selvfølgelig med tannpuss enda, og bistår med hårvask og fletting/stell av hår, men klarer fint det meste selv. Anonymous poster hash: 0fb04...e48
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Meningen er at han skal legge seg kl 19, men det blir aldri før kl 19.30. Og nå som det er sommer og sol og yngler av unger ute så er jeg heldig om jeg får ham i seng til kl 20 Anonymous poster hash: 7c35a...02e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Meningen er at han skal legge seg kl 19, men det blir aldri før kl 19.30. Og nå som det er sommer og sol og yngler av unger ute så er jeg heldig om jeg får ham i seng til kl 20 Anonymous poster hash: 7c35a...02e Han ordner seg selv, men jeg pusser tennene hans.. Anonymous poster hash: 7c35a...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå