Gå til innhold

Har dere nære venninner som dere kan si alt til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg deler ikke mine innerste følelser med noen. Sier litt til samboer men ikke alt. Merker jeg pynter på sannheten til venninner når de spør hvordan jeg har det. Er nok litt "flink pike".

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: fef94...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,jeg har aldri hatt behov for å pynte på noen ting, det er som det er og sånn er det. jeg har to bestevenninner jeg sier alt til,flere trenger jeg ikke.

Å være flink pike vet jeg ikke engang hva er,jeg er meg selv!

Anonymous poster hash: 2c387...ba7
Skrevet

Jeg har to venninner jeg kan fortelle alt til. De forstår eller setter meg litt på plass alt ettersom. Men de er noen flotte mennesker som ikke dømmer meg og viser forståelse. Likedan er jeg mot dem.

Resten av "vennene" mine har jeg nok et litt mere overfladisk forhold til. Ikke overfladisk i den forstand, men de vet ikke alt om meg.

Skrevet

Jeg har seks venninner som jeg kan fortelle alt til og som er jeg er sikker på ikke forteller noe videre. Og omtrent like mange som jeg er litt mer restriktiv med hva jeg forteller til.

Anonymous poster hash: c9f22...dbb
Skrevet

Nei. Mine aller aller innerste følelser og tanker er det bare jeg som vet. Har mange gode,nære venninner,men ingen som jeg føler jeg vil si det innerste til. De sier alt de føler og tenker til meg :)

Anonymous poster hash: e2332...101
Skrevet

Jeg er så heldig å ha flere så nære venner :)

Anonymous poster hash: c171b...771

Skrevet

Jeg gjorde den feilen å fortelle altfor mye om meg selv og det har blitt brukt mot meg . Nå holder jeg litt tilbake og trives veldig godt med det:) har ei venninne jeg kan fortelle alt til, men deg er veldig sjelden vi treffes. Ellers forteller jeg private ting, men ikke ting som jeg ikke er redd for at andre skal få vite.

Anonymous poster hash: 75b3b...a2f

Skrevet

Jeg har en venninne jeg kan fortelle alt til, og det er veldig deilig! 😊 Ellers har jeg flere gode venninner, men har ikke behov for å fortelle det aller mest private til dem 😊

Skrevet

Jeg forteller de alt etter jeg har fått bearbeidet det godt selv. Fortalte ingen at jeg slet i ekteskapet før ca. 6mnd etter vi hadde begynt å få det bedre. Føler jeg mister kontroll om jeg forteller noe før jeg vet hva jeg føler selv.

Anonymous poster hash: c14e0...850

Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: a6fc1...077

Skrevet

Sier alt egentlig. Iallfall fram til nå når samboer og jeg planlegger barn. Jeg merker at folk himler med øynene, så da holder jeg det heller for meg selv. Ble veldig overrasket og såret over at nesten alle reagerte sånn..

Anonymous poster hash: 49ffa...93a
Skrevet

Prater med mamma. Venninner har jeg få av men mamma er god å ha, hun forstår meg & vet hva jeg sliter med. Vi prater ofte på tlf :)

Anonymous poster hash: a2f48...c3e

Skrevet

Jeg er nå akkurat som deg, HI. Har mange venninner, men er forsiktig med å dele alt for private ting.

Anonymous poster hash: 17e54...e80
Skrevet

Nei..

Kan nok hvis jeg vil da.

Men har sett hvor fort venner faktisk kan forsvinne, så sliter med å stole helt på noen igjen .

Hadde vært koselig og trygt da.

Anonymous poster hash: e3ff3...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...