Gå til innhold

Kettlebell! Har du prøvd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra trening?

 

Anonymous poster hash: 6da1d...9fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra øvelser, men ville fått en gjennomgang med PT eller veileder for å være sikker på teknikken.

 

Anonymous poster hash: 20867...10a

Skrevet

Takk! Tenkte å trene ved hjelp av webtrening. :)

 

Anonymous poster hash: 6da1d...9fc

Skrevet

Ja, og det er dritgøy! :)

 

Enkelt og effektivt. Finnes mange bra apper- men skaff noen som viser øvelsene skikkelig, ellers er det lett for å få skader. Skaff også håndleddsbeskyttere, (spesiallaget til dette formålet), det går hardt utover dem.. ;)

Skrevet

Ja, og det er dritgøy! :)

 

Enkelt og effektivt. Finnes mange bra apper- men skaff noen som viser øvelsene skikkelig, ellers er det lett for å få skader. Skaff også håndleddsbeskyttere, (spesiallaget til dette formålet), det går hardt utover dem.. ;)

Supert! Tusen takk. Har meldt meg inn i webtrening.no og der er det to programmer med teknikk. Kjører de programmene de første gangene. Vet du hvor tung kettlebellen bør være for en nybegynner?

 

Anonymous poster hash: 6da1d...9fc

Skrevet

Jeg har prøvd en app på iPaden, og digger den treningen.

 

Jeg startet med en kettlebell på 8 kg, men har nå en på 20 kg til noen av øvelsene.



Anonymous poster hash: 527b0...454
Skrevet

 

Ja, og det er dritgøy! :)

 

Enkelt og effektivt. Finnes mange bra apper- men skaff noen som viser øvelsene skikkelig, ellers er det lett for å få skader. Skaff også håndleddsbeskyttere, (spesiallaget til dette formålet), det går hardt utover dem.. ;)

Supert! Tusen takk. Har meldt meg inn i webtrening.no og der er det to programmer med teknikk. Kjører de programmene de første gangene. Vet du hvor tung kettlebellen bør være for en nybegynner?

 

Anonymous poster hash: 6da1d...9fc

 

 

Jeg startet med 8kg, og tenker at det er greit, med mindre du er heeeeeeeelt utrent og dritsvak. ;) Jeg har nå kjøpt meg en på 12 kg også, som jeg bruker på ben- og ryggøvelser, mens jeg enda benytter den på 8 til armer/skuldre, som jeg har skader i. Kommer nok til å øke enda mer på rygg og ben etter hvert. Man merker fort forskjell! :)

 

For øvrig anbefaler jeg den typen som er helt rund, og ikke dem med "snodige" former og vinkler- dette fordi de runde ligger best på håndleddet. Og det er lurt å ha den typen som er lik i str uansett vekt på den, fordi man ofte venner seg til en bestemt måte å holde og håndtere den på alt etter str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...