Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Storebror skal begynne på skolen neste høst og da har lillesøster 2år igjen i bhg. Jeg er så til de grader misfornøyd med bhg at jeg lurer på om jeg skal bytte bhg neste høst. Men er det dumt for datteren min som har gått i den bhg siden hun var 10mnd? Er ikke helt krise, hun trives sånn nogenlunde. Men det er bare 1 som jobber der som gjør at jeg ikke er konfertabel med å sende datteren min inn i hennes omsorg. Hva ville du ha gjort? Anonymous poster hash: db660...2f6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Jeg hadde ikke klart å sende barnet mitt i en barnehage der barnet trives "nogenlunde" og jeg ikke er trygg på at barnet har det bra. Jeg ville byttet barnehage. Anonymous poster hash: acea1...ac9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Tatt opp med ped leder hvorfor du ikke er komfortabel med hun ene, er det ped leder du snakker om, tar du det opp med styrer. Anonymous poster hash: 2d098...86b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Vi var veldig misfornøyd med vår bhg og prøvde å bytte da eldste hadde 1 år igjen og yngste 4 år. Fikk ikke plass da, men året etter da eldste begynte på skolen fikk vi yngste inn i ny bhg. Hun har gått der i 3 år nå og er selv skolestarter i høst. Beste vi har gjort Anonymous poster hash: 3b156...1bb
It's all about me Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Vi har allerede gjort det. To år er lang tid å få nye bånd på, enda lengre tid når det kommer til å ikke trives. Vi trivdes i den gamle, så byttet av andre grunner, men med to år igjen var det en lett avgjørelse.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Hadde gjort det om jeg var i den situasjon. Jenta har jo flere år igjen i barnehage og mange flytter uten at barn tar skade av det. Anonymous poster hash: b53c9...220
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Takk. Det var det jeg trengte å høre Hi Anonymous poster hash: db660...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå