Gå til innhold

Dere som har brukt klistremerkesystem ved pottetrening :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår bæsjer mer enn gjerne på do, men å tisse gidder hun ikke.

Tenker å prøve litt med klistremerkesystem nå og bare ha en liten belønning som is eller noe etter 10 ganger eller noe slikt enkelt.

Dere som har brukt det, hvordan så arket ut og hva hadde dere som belønning?

Og dere som mener det er helt idiotisk osv, trenger ikke svare ;)

Anonymous poster hash: 9fce0...3e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tegnet på et A3-ark og hengte opp på veggen. Kun 1 uke av gangen og ruter for dager. Satte klistremerker inni rutene og jeg hadde tenkt på en belønning, men datteren min var fornøyd med klistremerker som hun fikk klistre selv opp som belønning.

Iløpet av sommerferien faset jeg det ut, var ingen uhell lengre og da høsten kom hadde hun glemt hele greia med klistremerkene.

Anonymous poster hash: 85842...34d
Skrevet

Her i huset var klistremerkene mer enn nok belønning. Vi klistret de på et stort lilla ark. Hun fikk et merke hvergang hun tisset og 2 når hun bæsjet. Så skrev vi dato under. Hun fikk velge klistremerke og det ble alltid de som glitret mest :) Gikk kjempe fint og hun hadde veldig få uhell!

Anonymous poster hash: 578f5...a98

Skrevet

Vi hadde få ruter på de første arkene, tror vi begynte med 4 ruter (Delte et a4 ark i fire) og økte raskt til flere. LIten "gave" når arket var fullt. Enkle ting som et viskelær, en blyant, trylleklut el. Veldig effektivt med begge.

Anonymous poster hash: c8e99...880
Skrevet

Takk for svar! :) 

Anonymous poster hash: 9fce0...3e7
Skrevet

Jeg brukte nonstop! Ja huff fæle sjokoladen. 1 for tiss, 2 for bæsj. Sluttet med bleie da han var 2 år. Aldri hatt uhell. Eller hull i tennene :P Er 11 år nå

Anonymous poster hash: d22a7...523

Skrevet

Brukte klistremerke og det var belønning i seg selv. Fikk en drops i tillegg hvis han bæsjet. Valgte klistremerke som han likte, eks brannmann og biler så klistret han på et hvitt ark der han selv ville ha klistremerkene. Nå er han helt tørr og klistremerkene glemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...