Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg og min mann vil begynne å jogge sammen en kveld i uka, men da må vi ha barnevakt. Så tenkte jeg på eldstejenta på 10. Hun er veldig ansvarlig, vi er en telefonsamtale unna (maks 5 minutter, vi vil jogge i en skog i nærheten) vet hva hun skal i tilfelle brann osv. Er hun for ung tror dere? Hun har veldig lyst til å tjene litt penger også. Småsøsknene er 4 og 7 år gamle og sover godt den tiden vi har tenkt å være borte.. Vi bor i et rolig byggefelt i ei rolig bygd der det skjer alt for lite.. Hva syns dere? Anonymous poster hash: b6c0f...e62
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Høres ut som en grei plan det der. Anonymous poster hash: 5c089...d11
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Høres ut som en grei plan. Hun er 10år, så litt ansvar kan hun jo ha. Anonymous poster hash: 185c4...eb6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Ja, det syns jeg er greit. Jeg hadde niesen min på 10 år her i helgen og hun tok med seg 3 åringen vår ut for å leke uten at jeg var med.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville ikke gjort det. En ting er at hun vet hva hun skal gjøre, men får hun det til i en stresset situasjon dersom en brann skulle oppstå? Hadde vært utrolig trist dersom det minste barnet feks skulle brenne inne. Anonymous poster hash: 1b9d1...ab2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Tilsvarende har vi gjort siden eldste var 8, bare at vi ikke betaler henne for å være hjemme. Det er en naturlig ting å hjelpe til med. Anonymous poster hash: a418c...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå