Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er det dumt? Jeg tenkte at det kanskje var hyggelig at alle barna på avdelingen skrev i den. Akkurat som man gjør på skolen. Men vil foreldre reagere negativt på dette? Anonymous poster hash: 2bfa3...41a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Ungene kan jo ikke skrive så mye selv enda. Er det da egentlig noe å ha? Anonymous poster hash: b78de...9c8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Hæ? Dette var et rart spørsmål... Anonymous poster hash: 2c4d0...0a0
It's all about me Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Tror ikke du hadde hatt så mye glede av det mitt barbehagebarn hadde skrevet i den. Han skriver sitt eget navn, men resten er bare kluss. At foreldre skriver på vegne av barnet ser jeg ikke noe sjarm med. Jeg hadde fylt ut, men ledd litt inni meg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Her har ingen hatt det på skolen heller, eksisterer de enda? Anonymous poster hash: beb12...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå