Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg sverger på at jeg leste at den jenta het Ingrid Mathilde da hun var ganske liten. Er jeg helt på bærtur, eller er det det hun heter? Nå sier/skriver hun jo bare Mathilde Anonymous poster hash: 6b808...58c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Hun heter Ingrid Mathilde. Har aldri skjønt hvorfor hun kun bruker Mathilde. Ingrid er et nydelig navn! Anonymous poster hash: 1303f...894
Rose04 Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Har aldri hørt at hun har hett Ingrid. Bare Mathilde.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Har aldri hørt at hun har hett Ingrid. Bare Mathilde. "...har to små barn Oliver født 1.3. 2007 og Ingrid Mathilde født 22.12.2008" kilde: http://villapaprika.no/om-meg/ Anonymous poster hash: 1303f...894
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Er det noen som vet om det stemmer at butikken hennes går dårlig? En bekjent av henne sa det til meg, men hun ville vel uansett ikke ha skrevet det i bloggen sin. Noen som vet? Hun har jo nesten ingen kommentarer på bloggen lenger heller. Anonymous poster hash: 624cb...ccd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Jenta heter Ingrid Mathilde. Ingrid er oppkalling etter en dukke hun hadde som liten. Anonymous poster hash: a63ac...f27
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Med de prisene der så er det ikke rart det går dårlig. Har funnet masse andre varer fra samme merker hun selger myyye billigere:D Anonymous poster hash: 6629a...736
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Har også lagt merke til at hun har relativt stive priser på varene sine. Kanskje flere har oppdaget det samme etterhvert?!? Gidder ikke bestille noe derfra når akkurat den samme tingen finnes billigere et annet sted... Ikke har hun særlig salg heller. Men jeg tar vel heller det som et tegn på at butikken faktisk går ganske bra. For da har hun kanskje solgt ut slik at hun slipper rester. Syns det er ille hvis noen går og setter ut falske rykter om butikken hennes. For det finnes det mye av om mange profilerte mennesker....., Anonymous poster hash: ea0b4...50e
Gjest Julia1984 Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Er det noe verre å hete Ingrid Mathilde for kun å kalles Mathilde enn ALLE de ungene som også ar dobbeltnavn ohåg bare bli kalt det første navnet. Du er rar, HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Er det noe verre å hete Ingrid Mathilde for kun å kalles Mathilde enn ALLE de ungene som også ar dobbeltnavn ohåg bare bli kalt det første navnet. Du er rar, HI HI skriver da ikke at det er rart. Hun lurer på om hun husker feil. Anonymous poster hash: 1303f...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå