Gå til innhold

jeg klarer ikke helt legge bak meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke vet hvem han skriver meldinger med. Jeg kan spørre han om å få se på tlf, nen jeg vet han sletter alt før han kommer hjem etter en ukes vekk på jobb. Å jeg har tidligere erfart å bli såret dersom han har glemt å slette noe. Så jeg tør ikke heller.

Men jeg vil slutte å bry meg. Jeg har det så bra med han. Men hodet gir seg ikke :(

Anonymous poster hash: 8e268...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har AKKURAT samme problem!! Frykten om at han snakker med maaaange andre jenter, gir seg aldri. Og har også blitt såret utallige ganger.
Da får su konfrontere han med å si du har lite tillit til han, og ramse opp at han har såra deg før, og for å bygeg opp tilliten til han- så må han vise deg meldingene, og at han ikke får slette dem,- da er det jo enda større grunn til mistanke. Si dette.
(om jeg bare kunne høre på mine egne råd og faktisk gjøre det selv).

Anonymous poster hash: ac29c...26f
Skrevet

At jeg ikke vet hvem han skriver meldinger med. Jeg kan spørre han om å få se på tlf, nen jeg vet han sletter alt før han kommer hjem etter en ukes vekk på jobb. Å jeg har tidligere erfart å bli såret dersom han har glemt å slette noe. Så jeg tør ikke heller.

Men jeg vil slutte å bry meg. Jeg har det så bra med han. Men hodet gir seg ikke :(

Anonymous poster hash: 8e268...3d3

At du gidder. Du har det jo ikke "bra".

Anonymous poster hash: 46047...d4b

Skrevet

Du har det jo ikke bra om du overhodet ikke stoler på han, hva slags forhold er det da?

Er du sykelig sjalu uten grunn så er problemet ditt og du må oppsøke hjelp. Du kan ikke forlange å ha full kontroll på partneren din hele tiden og jeg skjønner godt at han sier nei til at du skal overvåke han på den måten. Ingen liker å bli mistenkeliggjort og overvåket, og alle har krav på et privatliv. Man kan ikke ha fullt innsyn i alle samtaler partneren har med vennene sine, mannen din har vel ikke fullt innsyn i alle dine dypere samtaler med venninner, betroelser osv heller? 

Er han en utro mann som du ikke kan stole på, ja så får du la han gå, for da kommer du aldri til å ha det bra med han. Er det ingen tillit der fordi han har ødelagt den, og du tydeligvis ikke er en type jente som kan legge slikt bak deg å gå videre, da er det ingen vits å niholde på forholdet altså... Det er ikke alle som klarer å gå videre etter et svik, og det er helt greit, da må du akseptere det og innse at forholdet er over fra din side.

Anonymous poster hash: 65482...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...