Gå til innhold

Kattepass for 100 kroner dagen ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å spørre en jente vi kjenner som er 20 år om hun kunne tenke seg å bo hos oss de ukene vi er borte på ferie. Det er fordi vi trenger noen til å passe katta, o siden vi skal være borte så lenge så bør han få kos og tid sammen med noen.

Er det ok å tilby 100 kroner døgnet for det?

Anonymous poster hash: e9063...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For så lite så hadde hvertfall aldri jeg giddet det!

Anonymous poster hash: febe9...a38
Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd.

Anonymous poster hash: 231c1...bd1

Skrevet

For så lite så hadde hvertfall aldri jeg giddet det!

Anonymous poster hash: febe9...a38

Hvor mye mener du det bør være da?

Denne jenta for fortsatt hjemme hos sine foreldre og har en sommerjobb. Tenker at det er litt luksus i seg selv å få et helt hus for seg selv. Det var det i alle fall for meg den gangen jeg var like gammel...

HI

Skrevet

Å passe en katt tar null energi og er nesten ikke noe jobb. 100,- om dagen og gratis husvære er en grei betaling. Jeg hadde nok også kjøpt inn litt god mat, brus, frukt og snop til kattepasseren.

Anonymous poster hash: b04d3...bc8
Skrevet

Vurderer å spørre en jente vi kjenner som er 20 år om hun kunne tenke seg å bo hos oss de ukene vi er borte på ferie. Det er fordi vi trenger noen til å passe katta, o siden vi skal være borte så lenge så bør han få kos og tid sammen med noen.

Er det ok å tilby 100 kroner døgnet for det?

Syns ikke summen er så stor akkurat, men så kommer det jo ikke an på hva vi syns men hva 20 åringen syns.

Her skal min lillesøster passe hund og katt og isteden for å ha dem hos mamma ville hun ha dem her. Hun ser frem til 3 uker med "eget" hus og å være egen herre;-) Blir å fylle kjøleskapet, gi henne koden så hun kan leie film, og noe lommepenger.

Hun ser nesten på det som ferie hun:-))

Anonymous poster hash: 9c6fd...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...