Gå til innhold

Når kan man introdusere nye menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefri annenhver helg. Hadde vært greit å møte folk oftere

Anonymous poster hash: aba65...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har planer om å dra med deg hjem flere forskjellige menn, så aldri.

Hvis du dater en person så er det jo ingenting i veien for at han stikker innom selv om ungene er der, dere MÅ jo ikke klå og kline foran dem?

Anonymous poster hash: 8b71c...a9f
Skrevet

Nye menn? Håper du ikke dater flere? Unger bør se minst mulig av mammas bekjentskaper som hun bruker til sengehygge. Skjønner meg ikke på den hasten med å introdusere mannfolk for ungene.

Men er dette en du har datet en stund, så kan han komme noen dager som en "venn", og som hun over skriver.... ikke sitt å klin & klå på hverandre som overkåte tenåringer :) Ser bare latterlig ut og ikke misnt flaut for ungene!

Skrevet

Her så har jeg barnefri ca en helg, annenhver måned. Så her må dessverre barna møte noen menn. Men i starten blir de introdusert som venner. Og da oppfører vi oss bare som venner, ikke overnatting og sånn.

Og på mine 6 år som singel så er det 3 menn barna har fått møte. De har møtt 2 andre menn denne tiden og, men de er da faktisk bare kompiser og. Og tror derfor går det greit. For de er jo vant til at det kommer venner hit, både menn og kvinner.

Bare ser nå jo eldre største blir, så er det vanskeligere å holde det skjult lenge, er det noe mer. For jeg blir utspurt.

Anonymous poster hash: 50969...e48
Skrevet

Spør villapaprika Camilla. Hun har peil på sånn 😂😂😂

Anonymous poster hash: eb30a...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...