Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Jeg er er på mitt 2 år sykepleien, ble sykmeldt under praksis så har dermed gått ned ett kull. Jeg har tatt alle obligatoriske krav for dette semester så alt jeg mangler er 210 timer praksis. Burde det kunne gå at jeg tar denne i sommerferien? Anonymous poster hash: d16cb...73a
Zalosalutt Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Det må du vel i så fall avklare med studieleder? Og da må du vel også skaffe praksisplass selv?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg er er på mitt 2 år sykepleien, ble sykmeldt under praksis så har dermed gått ned ett kull. Jeg har tatt alle obligatoriske krav for dette semester så alt jeg mangler er 210 timer praksis. Burde det kunne gå at jeg tar denne i sommerferien? Anonymous poster hash: d16cb...73a Det tviler jeg på. Læreren din har jo ferie, og ikke mulighet å følge deg opp! Anonymous poster hash: 4b2ab...b8d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Hadde du manglet 10 timer hadde det sikkert latt seg gjøre, men 210 timer er jo omtrent 6 uker full tid. Du skal vel ha veiledning og oppfølging i den perioden. Det kan bli vansklig i ferieavviklingen. Arbeidskraft er nok etterspurt, men jeg tviler på at det er så mange veiledere på jobb. Uansett taper du ikke noe på å spørre. Bare ikke ta det som en selvfølge at det går. Anonymous poster hash: 5c57e...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå