Gå til innhold

Ang å sende beskymringsmld om eksen/bf sin pdykiske helse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så virkelighetsfjern og ustabil.. han har vært det i flere år. Mest sannsynlig pga rusmisbruk. Noen som vet hva jeg kan gjøre.. orker ikke dette galskapet mer!

Anonymous poster hash: 3815f...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal selvsagt stå psykiske helse i overskriften.

Hi

Skrevet

Hvis han er rusmisbruker, og ustabil, og har samvær med barna, må du vel ta han til retten, og ta fra han samvær

Anonymous poster hash: 2078b...fdf
Skrevet

Hvis han er rusmisbruker, og ustabil, og har samvær med barna, må du vel ta han til retten, og ta fra han samvær

Det har jeg selvsagt gjort for lenge siden. Men han truer meg på sms om rettssaker og alt mulig om hvor elendig jeg er! Kjenner at jeg er drit lei av dette og vil overlate han til noen andre.

Hi

Skrevet

Du kan be om besøksforbud hos politiet, anmeld ham for trakassering. Å sende en bekymringsmelding til barnevernet ang. en far som ikke har ungene sine går jo ikke an. 

Anonymous poster hash: 43910...c88
Skrevet

Mulig det var feil å si beskymringsmld. Men jeg tenkte på psykiske instanser, ikke barnevernet :)

Hi

Skrevet

Ja, du kan sende bekymringsmelding til legen hans. Jeg har ringt fastlegen til min mamma og meldt bekymring flere ganger. Gjorde det sist for 1 mnd.siden og om 14 dager skal hun legges inn på psyk. igjen.

Anonymous poster hash: 6c4d6...813
Skrevet

Vet ikke hvem som er legen hans :/

Hi

Skrevet

Da er det fint lite du kan gjøre. 

Hvis han ikke har ungene og du er lei er det ikke ditt ansvar å hjelpe ham, jeg hadde bedt om besøksforbud og gitt faen i hele fyren.

Anonymous poster hash: 43910...c88
Skrevet

Bekymring, det er ingen s involvert i det ordet... Det er lite man kan gjøre med mindre han er til fare for seg selv eller andre.

Skrevet

Besøksforbud og anmeldelse .
Da kan du anmelde hver gang han sender deg sms/mail/ringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...