Gå til innhold

Hvor mye skriker din ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på følelsen at min skriker mye. Skriker for alt.

Anonymous poster hash: 8e86d...2af

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Sjelden. Bare når hun har snublet og slått seg osv

Skrevet

Skriker aldri egentlig. Hvis han sitter fast mellom bordet og sofaen feks da skriker han fordi han vil fram. Skjønner ikke at han kan rygge 😉 og hvis jeg er for treg med å få maten på bordet men da er det mer sutring.

Skrevet

Høres ut som dere har enkle barn? Min hyler HELE dagen.

Hvis h*n er trøtt, hvis h*n ikke får lov til akkurat det h*n vil, hvis h*n ikke underholdes hele tiden, hvis h*n er utålmodig, hvis h*n våkner om natten, hvis jeg er treg med maten.

Har hylt endel siden fødsel også. Gode og dårlige perioder. Frisk og rask ellers. Vet ikke hva vi skal gjøre for å få slutt på skrikingen!

Skrevet

Mi er 2,5 år og skriker ennå. Jeg tror hun kommer til å skrike til hun blir voksen :(

Skrevet

Mi er 2,5 år og skriker ennå. Jeg tror hun kommer til å skrike til hun blir voksen :(

Hva sier legene da? At vi foreldre bare må leve med det? Merker jeg erpå vei inn i en depresjon...

Skrevet

Ja min er en rolig type. Så finnes garantert babyer som skriker mye mer uten at det er noe unormalt ved det. Men det er ingenting som feiler han? Hørsel eller ørevondt ? Rygg/nakke?

Skrevet

Her skriker hun kun hvis hun har slått seg, eller hvis hun setter seg fast noe sted. Ellers er det sutring hvis hun er sulten, trøtt, plages med tenner o.l.

Hun er generelt en veldig blid unge, så vi har nok vært heldige... ;)

Har ei venninne med gutt på samme alder, og han hyler/gråter/klager i ett kjør fra morgen til kveld. Tydelig at det er stor forskjell fra barn til barn.

Skrevet

Ja min er en rolig type. Så finnes garantert babyer som skriker mye mer uten at det er noe unormalt ved det. Men det er ingenting som feiler han? Hørsel eller ørevondt ? Rygg/nakke?

Ingenting galt, nei.

Skrevet

Her skriker hun kun hvis hun har slått seg, eller hvis hun setter seg fast noe sted. Ellers er det sutring hvis hun er sulten, trøtt, plages med tenner o.l.

Hun er generelt en veldig blid unge, så vi har nok vært heldige... ;)

Har ei venninne med gutt på samme alder, og han hyler/gråter/klager i ett kjør fra morgen til kveld. Tydelig at det er stor forskjell fra barn til barn.

Ja, det er nok personlighetsforskjeller også. Glemte selvfølgelig å nevne det for helsesøster da vi var der og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...