Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Noen her som har tatt silikon der? Og ble du fornøyd med resultatet? Anonymous poster hash: 1b82d...c7c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Har tatt på Teres Colosseum, ble fornøyd der. De er jo en kjent og stor kjede med flinke leger, så tror ikke du får noe problem. Anonymous poster hash: a33a6...1f5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Høres bra ut Har bestandig tenkt at jeg måtte sørover for å ta silikon, evt. Redd for at de ikke er flink her i nord, men de er jo sikkert det Bare det blir et bra resultat og at jeg blir fornøyd Anonymous poster hash: 1b82d...c7c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Venninna mi tok i høst, så vidt jeg vet er hun fornøyd, i etterkant. Men hun hadde litt følelse av samlebånd når hun var der. Fort inn og fort ut og lite info+oppfølging. Anonymous poster hash: 9d95a...5f9
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Venninna mi tok i høst, så vidt jeg vet er hun fornøyd, i etterkant. Men hun hadde litt følelse av samlebånd når hun var der. Fort inn og fort ut og lite info+oppfølging. Anonymous poster hash: 9d95a...5f9 Huffda Men har lest litt på Facebook siden demmes, der er det flere innlegg fra folk som skriver at de er fornøyd med både operasjon + oppfølging. Ikke at det står noe om hvilke operasjoner de har utført da, men.. Er bare så utrolig redd for et dårlig resultat. Så alle tips/erfaringer tas imot med stooor takk Anonymous poster hash: 1b82d...c7c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 kjøp deg noen gode sports bh´r du får ikke bruke vanlig bh på 6 mnd så greit å ha noen ta det med ro & følg instruksene så går det nokk bra. jeg tok mine i oslo men er utrolig fornøyd & angerer ikke så lenge du gjør det du kan for at de skal få gro ordentlig blir det bra Anonymous poster hash: 951da...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå