Gå til innhold

Boxershorts mysteriumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har mannen alltid hull i boxerne sine.

Jeg unngår å vaske dem med tøymykner, slik at bomullsstoffet ikke skal bli for svakt.

Men forgjeves..

Hull blir det uanset!

Og dette fenomenet skjer også med noen av dongeribuksene hans.

Jeg har følgende teorier for hvorfor dette skjer han.

1. Han klør seg uhemmet mye i ræva

2. Han har for tykke/trange lår

3. Boxerne og dongeribuksene er i for dårlig kvalitet (som han selv påstår hardnakket)

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 8c15f...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.. men si i fra når du har funnet det ut, for har det mysteriumet i hus her også..

Anonymous poster hash: cf757...d1e

Skrevet

Kanskje det er vaskemaskinen? Ikke problem her, vasker alle boxerne på 60 grader og tromler de...

Anonymous poster hash: c0b71...265
Skrevet

Sånn var det med eksen mun også! Digre hull i rumpa/skrittet på alle boxere og bukser. Så flaut at han gikk ut døra i disse klærne :/ Han er overvektig og sitter på rumpa all våkentiden sin, og fiser heeele tiden, så jeg syntes egentlig ikke det er så rart :P

Anonymous poster hash: 68f3b...0c7

Skrevet

Eksen hadde samme problem, han gikk faktisk til cubus og klaget på kvaliteten på buksene deres fordi alle spjæla i rumpa etter en stund. Senere kunne en psykiater fortelle at det er helt vanlig at folk med adhd sliter ut bukser på den måten fordi de går og trør fram og tilbake. Så jeg holder en knapp på slitasje :-P

Har også notert meg at menn gjerne har mer "slark" mellom beina i buksene, sikkert for å unngå å få utstyret i klem, og dermed er det mer stoff som gnir mot hverandre og bretter seg fram og tilbake når man går. Sikkert også mer friksjon mellom bukse og boxer når man setter seg :-P

Anonymous poster hash: dc7f8...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...