Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Må man ha faste faste dager? Og etter hvor lenge begynner vekten å gå ned? Anonymous poster hash: c9e33...ab6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Har gått ned 18 kg siden februar, så vil si det funker. Jeg har fastedager når det passer. Ikke hver uke og ofte bare 1, men var streng i begynnelsen. Gikk ned fra dag 1. Anonymous poster hash: 773ee...d62
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Har gått ned 18 kg siden februar, så vil si det funker. Jeg har fastedager når det passer. Ikke hver uke og ofte bare 1, men var streng i begynnelsen. Gikk ned fra dag 1. Anonymous poster hash: 773ee...d62 Oooh,Grattis så mye :-) kanskje jeg skal gi det en sjans! Kan man drikke vin de dagene man ikke faster? Anonymous poster hash: c9e33...ab6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Har gått ned 18 kg siden februar, så vil si det funker. Jeg har fastedager når det passer. Ikke hver uke og ofte bare 1, men var streng i begynnelsen. Gikk ned fra dag 1. Anonymous poster hash: 773ee...d62 Oooh,Grattis så mye :-) kanskje jeg skal gi det en sjans! Kan man drikke vin de dagene man ikke faster? Anonymous poster hash: c9e33...ab6 Du kan jo spise og drikke hva du vil, men det er jo ikke magi. Jo flere kcal du får i deg jo mindre går du ned. Alkohol påvirker jo også kroppen negativt for de fleste. Jeg holder meg langt unna 😃 Anonymous poster hash: 773ee...d62
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hva spiser du på fastedagene? Anonymous poster hash: 8f9f7...12b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Har gått ned 18 kg siden februar, så vil si det funker. Jeg har fastedager når det passer. Ikke hver uke og ofte bare 1, men var streng i begynnelsen. Gikk ned fra dag 1. Anonymous poster hash: 773ee...d62 Oooh,Grattis så mye :-) kanskje jeg skal gi det en sjans! Kan man drikke vin de dagene man ikke faster?Anonymous poster hash: c9e33...ab6 Du kan jo spise og drikke hva du vil, men det er jo ikke magi. Jo flere kcal du får i deg jo mindre går du ned. Alkohol påvirker jo også kroppen negativt for de fleste. Jeg holder meg langt unna Anonymous poster hash: 773ee...d62 Det vet jeg jo, har gått ned 30 kg for 8 år siden, og har holdt meg stabil siden,men nå har jeg 5 kg som jeg vil ha bort så da tenkte jeg å prøve denne dietten ;-) må være ærlig og si at det er vanskelig å holde seg borte fra hvitvinen om helgene når været er så fint,hehe ;-) Anonymous poster hash: c9e33...ab6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Det funket bra for meg, gikk ned fra 60kg til 55kg på en måned. Så ble jeg gravid og måtte stoppe (man skal ikke faste når man er gravid), men jeg har ikke gått opp igjen.. Anonymous poster hash: 0746d...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå