Gå til innhold

Er man alenemor ved 50/50 samværsavtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mor er singel?

Anonymous poster hash: 6cf80...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ved 50/50 er man deltidsmamma og deltidspappa.

Anonymous poster hash: 2c1bf...e64
Skrevet

Nei. Som alenemor har du ansvaret 100% 24/7.

Skrevet

Nei. NAV definerer alenemor / alenefar ved at man har 60% eller mer av omsorgen og at du ikke bor i samme husstand som den andre forelderen.

Anonymous poster hash: 2c1bf...e64

Skrevet

Min kusine snakkes alltid om hvor tøft det er å være alenemor nemlig. Gutten bor 50/50 hos sin pappa.

Anonymous poster hash: 6cf80...822

Skrevet

Neida, definisjonen(NAV sin definisjon) på alenemor er at man har 60 % eller mer ansvaret og at man ikke bor sammen med far.

Anonymous poster hash: af88a...1fb

Skrevet

Etter min skjønn, så er man alenemor når en har barna 7 dager i uken!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det er man ikke.

Skrevet

Jeg mener man er alenemor når man har mer enn 60% av omsorgen. Her har jeg full omsorg, men barnet er likevel hos faren annenhver helg. Det vil si at jeg har to hele dager i mnd til meg selv. Jeg står opp med barnet fredag og er den som legger barnet på søndagene. Jeg gjør alt alene i hverdagen, økonomisk, planlegger, organiserer, følger opp, osv. Jeg har ingen mann i sikte etter mange år alene fordi jeg har for lite muligheter til å komme meg ut. Har prøvd nett, men de jeg har snakket med der løper med en gang jeg sier det er to uker mellom hver gang jeg kan møtes. Så de som mener at barnet ikke engang skal ha samvær med far før man kan kalle seg alenemor, kan godt prøve mitt ensomme liv en gang. To dager fra eller til har faktisk ingenting å si.

Anonymous poster hash: 642ea...902

Skrevet

Og når det er sagt, så er man ikke alenemor når man har 50/50 selv ikke når man er singel.

Anonymous poster hash: 642ea...902

Skrevet

nei

Anonymous poster hash: 16cac...341
Skrevet

Hærlighet for en diskusjon, hihi:) Jeg er alenemor, far har ca 20% samvær...men kan jeg omtale meg som 80% alenemor da? Tihi;)

Anonymous poster hash: af1bc...29d
Skrevet

Jeg har min sønn 100 % ,faren eksisterer ikke

Jeg ser på meg selv som alenemor

Anonymous poster hash: 4a0a7...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...