Gå til innhold

Bart på damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få mer dun på overleppa, særlig ut mot siden av munnen. Æsj! Har lyst hår og er usikker på hva/ om jeg skal gjøre noe. Noen som kan dele noen erfaringer?

På forhånd takk. :)

Anonymous poster hash: e5f29...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har mer enn dun nå da... men da det først kom brukte jeg voks.. vsr veldig fornøyd.. nå napper og barberer jeg daglig..

Anonymous poster hash: d61cd...e06

Skrevet

Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre.

Anonymous poster hash: 8dc36...213

Skrevet

Jeg bruker voks strips for annsiktet

Anonymous poster hash: 2d09f...a0b
Skrevet

voks...for all del ikke barber

Anonymous poster hash: 1f415...6ad
Skrevet

Siletråd!

Billigst i salongene til våre nye landsmenn, det er sånn de litt mørkere kvinnene med mye hårvekst fjerner barten..

Anonymous poster hash: 0ac45...72f

Skrevet

Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre.

Det blir IKKE verre av å barbere. Hår er dødt, og det er ikke noe du kan gjøre med et dødt hårstrå for å påvirke det håret som kommer etterpå. Men selvsagt, skjeggstubb er stritt og piggete og synes godt, sånn sett blir det verre - men det er forbigående. 

Anonymous poster hash: 7f76d...96e

Skrevet

Det blir IKKE verre av å barbere. Hår er dødt, og det er ikke noe du kan gjøre med et dødt hårstrå for å påvirke det håret som kommer etterpå. Men selvsagt, skjeggstubb er stritt og piggete og synes godt, sånn sett blir det verre - men det er forbigående.

Myte!

Anonymous poster hash: 9e282...dfa

Skrevet

Myte!

Anonymous poster hash: 9e282...dfa

Nei, myten er at det vokser ut mer hår hvis man barberer det. For håret som vokser etter har det null å si, og du behøver ikke å kunne mer enn ungdomsskolepensum om hår og hårsekker for å skjønne at det stemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...