Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har begynt å få mer dun på overleppa, særlig ut mot siden av munnen. Æsj! Har lyst hår og er usikker på hva/ om jeg skal gjøre noe. Noen som kan dele noen erfaringer? På forhånd takk. Anonymous poster hash: e5f29...2f1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Vel, jeg har mer enn dun nå da... men da det først kom brukte jeg voks.. vsr veldig fornøyd.. nå napper og barberer jeg daglig.. Anonymous poster hash: d61cd...e06
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre. Anonymous poster hash: 8dc36...213
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Jeg bruker voks strips for annsiktet Anonymous poster hash: 2d09f...a0b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 voks...for all del ikke barber Anonymous poster hash: 1f415...6ad
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Siletråd! Billigst i salongene til våre nye landsmenn, det er sånn de litt mørkere kvinnene med mye hårvekst fjerner barten.. Anonymous poster hash: 0ac45...72f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre. Anonymous poster hash: 8dc36...213 Det blir IKKE verre av å barbere. Hår er dødt, og det er ikke noe du kan gjøre med et dødt hårstrå for å påvirke det håret som kommer etterpå. Men selvsagt, skjeggstubb er stritt og piggete og synes godt, sånn sett blir det verre - men det er forbigående. Anonymous poster hash: 7f76d...96e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre. Anonymous poster hash: 8dc36...213 Det blir IKKE verre av å barbere. Hår er dødt, og det er ikke noe du kan gjøre med et dødt hårstrå for å påvirke det håret som kommer etterpå. Men selvsagt, skjeggstubb er stritt og piggete og synes godt, sånn sett blir det verre - men det er forbigående. Anonymous poster hash: 7f76d...96e Myte! Anonymous poster hash: 9e282...dfa
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Jeg ville ikke barbert, da blir det bare verre. Jeg fikk MYE etter graviditeten, så jeg napper. Gjør vondt de første gangene, men det blir bedre. Anonymous poster hash: 8dc36...213 Det blir IKKE verre av å barbere. Hår er dødt, og det er ikke noe du kan gjøre med et dødt hårstrå for å påvirke det håret som kommer etterpå. Men selvsagt, skjeggstubb er stritt og piggete og synes godt, sånn sett blir det verre - men det er forbigående. Anonymous poster hash: 7f76d...96e Myte! Anonymous poster hash: 9e282...dfa Nei, myten er at det vokser ut mer hår hvis man barberer det. For håret som vokser etter har det null å si, og du behøver ikke å kunne mer enn ungdomsskolepensum om hår og hårsekker for å skjønne at det stemmer. Anonymous poster hash: 7f76d...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå