Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Eg spør fordi eg stadig ser det hevda her inne og i kommentarar under artiklar om overvekt, då gjerne frå folk som osar forakt for overvektige. Eg syns det er så merkeleg at folk hevdar dette då dei siste åras forsking har vist at redusert forbrenning etter vektneddgang er eit mykje større problem enn ein har trudd. No forskast det på kva som avgjer om forbrenninga etter ei tid normaliserast eller forblir for låg. Kvar kjem denne myta om at "like" kroppar under alltid forbrenn like mykje i frå? Eg lanserer ein teori om enkle fitness-sjelar som har misforstått og ikkje har motivasjon for å ta inn ny kunnskap fordi dei trivst godt med å hate overvektige. Og nei, eg er ikkje overvektig. Anonymous poster hash: 6a627...823
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det er det ikke. Anonymous poster hash: 51299...a31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 De sier sparebluss er en myte, men platåer er helt reelt. For meg er det bare to navn på samme sak, kroppen slutter å gå ned i vekt og må kickstartes igjen ved å enden øke treningsmengden eller forandre på kosten... At en slank kropp forbrenner mindre enn en stor kropp er fakta. Anonymous poster hash: 92489...812
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Om så var skulle jeg gjerne fått en god forklaring på hvorfor det uten unntak er ved ferier jeg alltid har boosta vektnedgangen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Dette veit enn endå ikkje om endrar seg, det kan sjå ut som om det for mange er permanent. Om så var skulle jeg gjerne fått en god forklaring på hvorfor det uten unntak er ved ferier jeg alltid har boosta vektnedgangen. Kasnkej fordi du har ein kropp i balanse og aldri har vore overvektig? Anonymous poster hash: 6a627...823
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Dette veit enn endå ikkje om endrar seg, det kan sjå ut som om det for mange er permanent. Om så var skulle jeg gjerne fått en god forklaring på hvorfor det uten unntak er ved ferier jeg alltid har boosta vektnedgangen. Kasnkej fordi du har ein kropp i balanse og aldri har vore overvektig? Anonymous poster hash: 6a627...823 Hehe, nei. Vært dårlig med balanse her gitt. Men erfaringen er altså at så snart det nærmer seg jul (bake-smake-lage-frotse) detter vekta i takt med inntaket, og etter 14 dager på ferie (junkfood, sjokolade til kvelds og viiin) er jeg gjerne skyldig 4 kg ved hjemkomst. Lever jeg sunt og med et bittelitt for lavt inntak klarer jeg derimot å holde trivselsvekta, mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Dette veit enn endå ikkje om endrar seg, det kan sjå ut som om det for mange er permanent. Om så var skulle jeg gjerne fått en god forklaring på hvorfor det uten unntak er ved ferier jeg alltid har boosta vektnedgangen.Kasnkej fordi du har ein kropp i balanse og aldri har vore overvektig? Anonymous poster hash: 6a627...823 Hehe, nei. Vært dårlig med balanse her gitt. Men erfaringen er altså at så snart det nærmer seg jul (bake-smake-lage-frotse) detter vekta i takt med inntaket, og etter 14 dager på ferie (junkfood, sjokolade til kvelds og viiin) er jeg gjerne skyldig 4 kg ved hjemkomst. Lever jeg sunt og med et bittelitt for lavt inntak klarer jeg derimot å holde trivselsvekta, mer eller mindre. Men då forstår du og at du ikkje representativ? Det den nye forskinga viser er jo at kroppar reagerer forskjellig ut få mellom anna hormonsamansetting. Ei studie viste at ein del asiatiske menn aukar i muskelvolum i staden for fettvolum når dei et med kallorioverskot utan å trene... Den som hadde vore asiatisk mann;) Anonymous poster hash: 6a627...823
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Anonymous poster hash: 6a627...823 Er ikke dette gammelt nytt da? Jeg har da ihvertfall alltid hørt at å slanke seg er lett, det kan alle klare, men å stabilisere vekten etterpå er vanskelig for en kropp som har vært stor med store fettlagre alltid vil strebe etter å bygge seg opp de samme fettlagrene igjen...? At det gjerne tar 2-4 år før kroppen har akseptert den nye lavere vekten og slutter holde på alt av ekstra kalorier. Anonymous poster hash: 92489...812
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Anonymous poster hash: 6a627...823 Er ikke dette gammelt nytt da? Jeg har da ihvertfall alltid hørt at å slanke seg er lett, det kan alle klare, men å stabilisere vekten etterpå er vanskelig for en kropp som har vært stor med store fettlagre alltid vil strebe etter å bygge seg opp de samme fettlagrene igjen...? At det gjerne tar 2-4 år før kroppen har akseptert den nye lavere vekten og slutter holde på alt av ekstra kalorier. Anonymous poster hash: 92489...812 Det er fleire år sidan dei første studiane og teoriane ja, men det er framleis ikkje allment akseptert. Vektoppgang hos tidligare overvektige forklarast med at ein må ha gått tilbake til gamle vaner. Det er jo sjølvsagt frustrerande for dei det gjeld, fordi dei kanskje har vore mykje flinkare enn naboen som alltid har vore 60 kg og likevel blir fordømma. Anonymous poster hash: 6a627...823
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Forskinga viser ikkje at forbrenninga går ned i takt med vekta. Den viser at forbrenninga går MEIR ned enn vektnedgangen skulle tilsei. Ei dame på 1,70 som har gått frå 100 til 60 kg vil ha vesentleg lågare forbrenning enn ei som alltid har vore rundt 60 kg. Anonymous poster hash: 6a627...823 Er ikke dette gammelt nytt da? Jeg har da ihvertfall alltid hørt at å slanke seg er lett, det kan alle klare, men å stabilisere vekten etterpå er vanskelig for en kropp som har vært stor med store fettlagre alltid vil strebe etter å bygge seg opp de samme fettlagrene igjen...? At det gjerne tar 2-4 år før kroppen har akseptert den nye lavere vekten og slutter holde på alt av ekstra kalorier. Anonymous poster hash: 92489...812 Det er fleire år sidan dei første studiane og teoriane ja, men det er framleis ikkje allment akseptert. Vektoppgang hos tidligare overvektige forklarast med at ein må ha gått tilbake til gamle vaner. Det er jo sjølvsagt frustrerande for dei det gjeld, fordi dei kanskje har vore mykje flinkare enn naboen som alltid har vore 60 kg og likevel blir fordømma. Anonymous poster hash: 6a627...823 Og 2-4 pr er ein utdatert hypotese. Det er mykje som tyder på at det for mange er permanent. Anonymous poster hash: 6a627...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå