Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har ikke så mye. Kan jeg? Anonymous poster hash: 43632...ee2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Har ikke så mye. Kan jeg? Anonymous poster hash: 43632...ee2 [/quot Det er vel egentlig ikke lov på en helligdag. Anonymous poster hash: 51302...348
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Har ikke så mye. Kan jeg? Anonymous poster hash: 43632...ee2 [/quot Det er vel egentlig ikke lov på en helligdag. Anonymous poster hash: 51302...348 Ja, og det respekterer jeg. Men tenkte at da er den snart over, så kunne jeg tatt gresset, kanskje. Anonymous poster hash: 43632...ee2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Her i nabolaget (7) hus klipper alle akkurat når de vil. Og alle syns det er helt greit. Anonymous poster hash: 5beb2...e23
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det synes jeg ikke du skal. Det er heller ikke tillatt. Anonymous poster hash: f1403...b7b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Da tar jeg det imorgen. Anonymous poster hash: 43632...ee2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Nei. Vent til i morgen gresset vokser ikke så mye til i morgen heller. Anonymous poster hash: 66ace...3d4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Er det virkelig noen som bryr seg om det fortsatt? Bortsett fra evnt eldre? Anonymous poster hash: c631d...897
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Her i nabolaget er det heldigvis ingen som bryr seg om sånt. Her er pinsen en gyllen mulighet til hagearbeid.. Anonymous poster hash: 1eda9...2fe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Her i nabolaget er det heldigvis ingen som bryr seg om sånt. Her er pinsen en gyllen mulighet til hagearbeid.. Anonymous poster hash: 1eda9...2fe Heldigvis bryr vi oss om sånt i vårt nabolag. Pinsen brukes til å kose seg i hagene i varmen med grilling og bading uten støyende maskiner som gressklippere og bor. Vi er nitten hus tett i tett. Takk lov for at alle respekterer dette. Anonymous poster hash: f1403...b7b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe mitt og driter i hva andre syns! Endelig har jeg tid... Så hvorfor ikke? Jeg er ikke kristen, og kunne ikke brydd meg mindre... Anonymous poster hash: 0c4b1...4be
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe mitt og driter i hva andre syns! Endelig har jeg tid... Så hvorfor ikke? Jeg er ikke kristen, og kunne ikke brydd meg mindre... Anonymous poster hash: 0c4b1...4be Men den ekstra fridager pinsen gir deg, sier du ikke nei takk til? Anonymous poster hash: a887b...697
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe mitt og driter i hva andre syns! Endelig har jeg tid... Så hvorfor ikke? Jeg er ikke kristen, og kunne ikke brydd meg mindre... Anonymous poster hash: 0c4b1...4be Er det slik å forstå da, at de som ikke er kristne slipper og følge lover og regler? Anonymous poster hash: a20be...f59
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Her i nabolaget er det heldigvis ingen som bryr seg om sånt. Her er pinsen en gyllen mulighet til hagearbeid.. Anonymous poster hash: 1eda9...2fe Heldigvis bryr vi oss om sånt i vårt nabolag. Pinsen brukes til å kose seg i hagene i varmen med grilling og bading uten støyende maskiner som gressklippere og bor. Vi er nitten hus tett i tett. Takk lov for at alle respekterer dette. Anonymous poster hash: f1403...b7b Vi koser oss og ute. Kan vel kose seg ute selv om gressklipperen suser litt i bakgrunnen. Heldigvis ett nabolag med stor raushet og respekt for at vi jobber forskjellig slik at gresset klippes når vi har mulighet. Anonymous poster hash: 5beb2...e23
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe i dag. Fordi jeg har jobba de siste 5 dagene og dette er min eneste fridag på 8 dager. Da gjør jeg det som må gjøres, også får naboene tåle toppen 2 timer med klipping. Anonymous poster hash: d056c...577
Puppen og lillemor Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Vi klipper gresset når vi har tid til å gjøre det.. Og denne helgen er det i dag - helligdag eller ikke! I går holdt vi også på ute i Hagen hele dagen! Disse ekstra fredagene i mai/juni er vår sjanse til virkelig å få gjort litt i Hagen!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Det er faktisk ulovlig: http://www.ba.no/nyheter/article7348782.ece Anonymous poster hash: 67592...298
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Her i nabolaget er det heldigvis ingen som bryr seg om sånt. Her er pinsen en gyllen mulighet til hagearbeid.. Anonymous poster hash: 1eda9...2fe Heldigvis bryr vi oss om sånt i vårt nabolag. Pinsen brukes til å kose seg i hagene i varmen med grilling og bading uten støyende maskiner som gressklippere og bor. Vi er nitten hus tett i tett. Takk lov for at alle respekterer dette. Anonymous poster hash: f1403...b7b Vi koser oss og ute. Kan vel kose seg ute selv om gressklipperen suser litt i bakgrunnen. Heldigvis ett nabolag med stor raushet og respekt for at vi jobber forskjellig slik at gresset klippes når vi har mulighet. Anonymous poster hash: 5beb2...e23 Sikkert mange som koser seg med gressklipper, bor og hammer i nabohuset mens man nyter grillkjøttet og tilbehøret i egen hage, men ikke her hos oss eller i nabolaget generelt. Nå er vi som sagt 19 hus på tunet og alle må ta hensyn til hverandre. Det er ikke alle som synes det er ok med støy på visse dager, og faktisk respekterer alle det her. Anonymous poster hash: f1403...b7b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Klart det er en fordel om naboene synes det er greit, men det er forbudt. Du risikerer bøter om noen klager.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #21 Skrevet 9. juni 2014 Klart det er en fordel om naboene synes det er greit, men det er forbudt. Du risikerer bøter om noen klager. Jaja. Det har vi råd til. Anonymous poster hash: 5beb2...e23
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #22 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe mitt og driter i hva andre syns! Endelig har jeg tid... Så hvorfor ikke? Jeg er ikke kristen, og kunne ikke brydd meg mindre... Anonymous poster hash: 0c4b1...4be Men den ekstra fridager pinsen gir deg, sier du ikke nei takk til? Anonymous poster hash: a887b...697 Hvordan vet du at jeg har fri? Mange som jobber i dag! Sykehus, avlastning, bensinstasjon, legevakt osv. Ikke alle som har fri bare fordet det er pinse! Anonymous poster hash: 0c4b1...4be
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #23 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skal klippe mitt og driter i hva andre syns! Endelig har jeg tid... Så hvorfor ikke? Jeg er ikke kristen, og kunne ikke brydd meg mindre... Anonymous poster hash: 0c4b1...4be Er det slik å forstå da, at de som ikke er kristne slipper og følge lover og regler? Anonymous poster hash: a20be...f59 For du tror purken gidder å komme hit og bøtelegge meg fordi det er helligdag? Tar maks fem minutter med den hageflekken i forhold til lyd, purken rekker ikke bort til meg før jeg er ferdig! Er raking og rydding som tar tid, dessverre må det gjøres før jeg kan rake! Det får folk tåle. Anonymous poster hash: 0c4b1...4be
Honningmelon Skrevet 9. juni 2014 #24 Skrevet 9. juni 2014 Takk og lov for at vi bor på landet uten naboer helt innpå og kan egentlig klippe gress når det passer oss.
DramaMama Skrevet 9. juni 2014 #25 Skrevet 9. juni 2014 Takk og lov for at vi bor på landet uten naboer helt innpå og slipper naboer som klipper gress på helligdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå