Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er det mulig å bråke så mye???? Naboen over oss tramper i gulvet så det dundrer her nede, og det gjerne når lille sover. De pusser opp og støvsuger til alle døgnets tider, og gir aldri varsel på forhånd. Vil bare flytte NÅ!!! Men har hverken økonomi eller mulighet (jobb og barnehagestart), så må bare holde ut... Kan jo ikke kreve at de skal være stille når barnet mitt sover, men hvorfor må det alltid gjøres ting når han skal sove? På kvelden f.eks. kan de starte å støvsuge når kl er 22.00 og av og til høres det ut som de ommøblerer samtidig, det dras møbler over gulvet, og støvsugeren skraper i gulvet.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Anonymous poster hash: a7cd0...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Har du prøvd å snakke med dem? Og hvis ikke det hjelper, ta det opp med styret Anonymous poster hash: 86119...18b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 er ikke noe styre, vi leier av dem..... HI Anonymous poster hash: a7cd0...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Nå har de F****** meg skrudd av vannet også uten å gi beskjed først!!!! Glad jeg hadde våtservietter og håndsprit da jeg var ferdig på do!!!!!!!!! Grrrr Anonymous poster hash: a7cd0...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hadde flyttet!! Anonymous poster hash: 92762...078
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Nå har de F****** meg skrudd av vannet også uten å gi beskjed først!!!! Glad jeg hadde våtservietter og håndsprit da jeg var ferdig på do!!!!!!!!! Grrrr Anonymous poster hash: a7cd0...ea5 Men DU må jo si fra om at dette ikke er greit. Du leier, ergo SKAL du ha tilgang på vann. Har de planer om å stenge av noe som helst skal de gi beskjed god tid i forveien. GI BESKJED. Anonymous poster hash: 10292...fb1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Du kan snakke med dem selv om du leier Anonymous poster hash: 86119...18b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Vi er heldige som får bo her, vi har ikke noen andre alternativer, så vi er redd for at leie kontrakten skal bli sagt opp om vi begynner å klage på ting, Og så er jo huseier vår nærmeste nabo, vil ikke bli uvenner med han! det er så mye som skulle vært sagt fra om, men som vi bare overser fordi vi ikke kan flytte.... Han har sagt opp tidligere leieboere med forklaringen at han skulle pusse opp leiligheten.... Anonymous poster hash: a7cd0...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå