Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har truffet en fyr..full klaff fra første øyeblikk. Har vært hos han en helg...denne helgen var han hos meg. Vi dro ut på lørdag og han presenterte meg for bestevennen og vi spiste sammen. Det var hyggelig...men på hjemturen var vi slitne og jeg merket en avstand. Snakket om det dagen etter og han var enig...men sånn var det kanksje bare. At vi ikke kunne være 150% hele tiden. Søndag kveld dro han rett på jobb og jeg følte at han ikke var helt til stede. Vanligvis pleier vi å snakke om neste gang vi treffes...nå bare dro han. Jeg fikk en sms rett etterpå om at han tenkte på meg...og vi utvekslet noen ord. Så begynte han på jobb kl. 22 og skulle jobbe til 5. Jeg sendte han en nattamelding...siden har jeg ikje hørt noe. Han er selvfølgelig veldig sliten men fram til nå har han ALLTID sendt melding både kveld og morgen. Alltid. Sitter her nå og er helt dårlig. Vil ikke ringe eller skrive noe mer...vil ikke mase...men merker at jeg ikke har det bra. Vet at han syntes det var litt slitsomt å bo her en helg...det blir det jo gjerne når man ikke er hjemme hos seg selv. Hva skal jeg tenke og tro??? Hjeeeeelp!! Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Sniff. ..trenger noe her nå. Orker ikke ringe en venninne.. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Vent med melding. La han få tid til å ssvne deg litt:) Anonymous poster hash: 45472...650
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Kjæresten min ble sånn, plutselig kom det: "vi må prate sammen"... Blæh. Singel nå. Anonymous poster hash: 8b92a...593
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Ja jeg skal vente med å gi lyd. Han sover sikkert nå og aner ingenting om det jeg tenker og tror. Det er så rart for han gikk fra å være 150% til dette og jeg er livredd for å høre at han har tvil. Samtidig får jeg ikke gjort noe med det Jeg er også redd for at jeg ikke hører noenting fra han i løpet av dagen for det er jo ikke noe godt tegn. Sannsynligvis er han dødssliten og har ikke orket å skrive noe...men samtidig tenker jeg at en liten melding for å si akkurat det...at han er sliten og går og legger seg er det minste han kunne ha skrevet. Har en skikkelig vond følelse inni meg nå og prøver å skru av alt. Men d er ikke bare bare... Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Når jeg har opplevd dette har jeg alltid endt som singel. Har aldri sviktet. Håper det ikke er det som skjer med deg nå! Finn på noe positivt å gjøre for deg selv i dag. Gjør noe du vet er godt for deg selv. Kom deg ut, gå en tur, nyt solen om den er hos deg. Vær aktiv i dag - fortsett å leve ditt liv, ikke la det stoppe pga ham! Tidligere ble jeg "lammet" når jeg fikk den følelsen du har nå. Men da gir du ham mer makt over livet ditt enn han bør ha. Det er bedre når man greier å gjøre noe i steden for å gå i ring rundt seg selv følelsesmessig. Klem Anonymous poster hash: 20066...e2c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Min samboer var slik i starten, og gud bedre så mange ganger jeg var sikker på at det var slutt. I dag er vi sammen på fjerde året og venter barn nr fire! Min samboer var slik pga usikkerhet og dårlige erfaringer med jenter fra før. Slik jeg forstår det var det du som tok opp temaet om avstand osv, og kanskje han går rundt som deg og lurer på hva du føler. Menn er ikke alltid selvsikre og sterke, de kan være utrolig usikre angående damer, akkurat som vi kan være ang menn. Ikke mas, vent litt og om du ikke hører noe innen ett par dager så hadde jeg sendt en ny sms, men uten å mase om hva han tenker og føler. Bare spill rolig og sikker, men selvsagt hyggelig og varm. Anonymous poster hash: 2f45c...dcc
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Vet dette kan gå begge veier. Sannsynligvis er det pga jobb og tretthet...hvis ikke så er det ikke noe jeg får gjort noe med. Skal gå ut i ettermiddag med en venninne og få tankene bort fra dette. Så får ting gå som det går. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Vet dette kan gå begge veier. Sannsynligvis er det pga jobb og tretthet...hvis ikke så er det ikke noe jeg får gjort noe med. Skal gå ut i ettermiddag med en venninne og få tankene bort fra dette. Så får ting gå som det går. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Vet dette kan gå begge veier. Sannsynligvis er det pga jobb og tretthet...hvis ikke så er det ikke noe jeg får gjort noe med. Skal gå ut i ettermiddag med en venninne og få tankene bort fra dette. Så får ting gå som det går. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Fandens Oldemor Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Jeg reagerer litt på dette med at deg var så slitsomt for han å være hos deg en hel helg, for når man er forelsket, tenker man vel ikke sånn? Jeg har i alle fall ikke gjort det, men vi er jo forskjellige. Ellers støtter jeg teorien over her om at han kanskje ble usikker på deg siden du tok opp avstanden. Prøv så godt du kan å la være å tenke på dette nå; som du sier, så får du ikke gjort noe uansett før du vet hva hans neste "move" blir. Kanskje var det ingenting i det hele tatt, vi er jo flinke til å overanalysere
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Tror det var slitsomt i den forstand at han bare ikke var hjemme...at det var en helt ny vri på helgen og at vi samtidig spiste dårlig...sov annerledes...med mer. Jeg reagerer også litt sånn når jeg er borte hos noen og ble litt sliten selv. Livet blir litt snudd på hodet...verden stopper opp....og så er det plutselig tilbake til real life igjen. Har ennå ikke hørt noe og håper det er fordi han henter seg inn igjen. Gruer meg hvis jeg ikke hører noe som helst i løpet av dagen men merker at jeg forbereder meg med å finne ut alt som ikke var så positivt mellom oss. Skikkelig dritt følelse men jeg beskytter meg selv. Sikkert til ingen nytte men likevel. Nå må jeg dra ut for å få tankene over på noe annet (( Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Lykke til Hvordan går det?? Anonymous poster hash: cf346...34f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 HI En liten oppdatering fra meg: Jeg fikk ved 13h30-tiden en whatsapp-melding som gikk på at han hadde hatt en slitsom natt og hadde sovet fram til da. Denne fikk jeg ikke svart på med en gang da jeg var på vei ut. Litt senere (pga et bilde på FB slik at han skjønte at jeg var ute) så fikk jeg en tekstmelding som sa "tenker på deg". Først da slappet jeg av Jeg sendte en melding tilbake hvor jeg sa omtrent det samme tilbake, og så la jeg til at jeg selv hadde vært sliten søndag...og merket at han hadde vært det også. At helgen ble satt litt på hodet...og at jeg beklaget om jeg hadde virket litt fjern i perioder. Men at jeg hadde hatt en kjempefin helg sammen med han. Sendte den 18.30....venter på svar. Han begynner på jobb kl. 22. Håper jo å høre fra han før det...men orker ikke sitte å "vente". Kommer det så kommer det....kommer det ingenting så blir jeg selvsagt skuffet. Men hva kan jeg gjøre mer??? Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Du kan ikke gjøre noe mer Hvordan går det? Lykke til Anonymous poster hash: cf346...34f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Du kan ikke gjøre noe mer Hvordan går det? Lykke til Anonymous poster hash: cf346...34f HI Jeg sendte til slutt en godnatt-sms...og fikk svar ganske kjapt...hvor han nevnte at han regnet med å være i bedre form neste morgen enn foregående. Tydelig at han hadde vært ganske utslitt mandag morgen og at det kan forklare noe av den manglende "interessen". Fikk ny sms i dag tidlig, før han skulle gå å legge seg med en langt hyggeligere hilsen. Merker at jeg fremdeles er ganske usikker, men ser jo at jeg kan finne logiske forklaringer på oppførselen. Nå skal jeg få sendt en riktig hyggelig sms som han kan få når han våkner. Jeg orker ikke spille noen spill og vente...ikke svare...være utydelig osv. Føler da at jeg bidrar til å skape en usikkerhet hos han og da ødelegger jeg kanskje mer enn jeg gjør nytte. Så får det være mer opp til han hva han svarer på den. Jeg tror ikke dette er over, men jeg merker at det er vanskelig i begynnelsen med forhold. Puh...usikkerheten, frykten...den er noen ganger til å ta og føle på og jeg ønsker ikke å mase meg til bekreftelse tre ganger om dagen. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Det er så grusomt å gå rundt med denne usikkerheten Ønsker deg masse lykke til Gooo klem til deg Anonymous poster hash: cf346...34f
Iiiiik Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Hender jeg tenker at ekteskapet og A4-livet er temmelig kjedelig, men når jeg leser sånt som dette er jeg glad jeg er trygt plassert i tryggheten. Jeg ville nok sagt til ham at jeg blir stresset av utydelighet og at jeg ønsker at han skal gi kjapt beskjed hvis han er i tvil. Det er ikke kult å være "needy" og kanskje får han en følelse av å bli kvalt av det, men det høres altfor slitsomt ut for deg å skulle opprettholde en kul fasade. Hvis du trenger de bekreftelsene, må han nesten gi dem, ellers vil dette slite deg ut og forholdet vil skli ut i sanden uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #20 Skrevet 10. juni 2014 Hender jeg tenker at ekteskapet og A4-livet er temmelig kjedelig, men når jeg leser sånt som dette er jeg glad jeg er trygt plassert i tryggheten. Jeg ville nok sagt til ham at jeg blir stresset av utydelighet og at jeg ønsker at han skal gi kjapt beskjed hvis han er i tvil. Det er ikke kult å være "needy" og kanskje får han en følelse av å bli kvalt av det, men det høres altfor slitsomt ut for deg å skulle opprettholde en kul fasade. Hvis du trenger de bekreftelsene, må han nesten gi dem, ellers vil dette slite deg ut og forholdet vil skli ut i sanden uansett. Hi Jeg vet at dette ikke er godt for forholdet...men avventer det hele. I forrige uke fikk jeg en "lesemelding" hvor han sa at han savnet meg mye og andre pene ting....og at jeg kunne høre på denne hver gang jeg var i tvil. Fikk den torsdag kveld og føler at jeg ikke skal ødelegge noe som helst ved å være den "masete dama". Jeg ser det hele an utover uka og fortsetter slik jeg har gjort...så får tiden vise. Men jeg skjønner jo at han er sliten når han jobber natta og at slikt tar på. I tillegg har han barna sine innimellom, og andre ting han skulle ha gjort - så jeg blir bare nødt til å se an frem til vi treffes neste gang. Da vil jeg merke det, og da kommer jeg til å ta det opp. Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #21 Skrevet 10. juni 2014 Hvor lenge har dere vært sammen?? Ikke stress Anonymous poster hash: cf346...34f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #22 Skrevet 10. juni 2014 Hvor lenge har dere vært sammen?? Ikke stress Anonymous poster hash: cf346...34f Traff hverandre 15 mai. Ikke veldig lenge med andre ord. Men det er denne tiden som er vanskeligst!! Prøver å beholde troen Anonymous poster hash: bc892...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå