Gå til innhold

15 mnd, flaske om natta


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fyfy?

 

Anonymous poster hash: 54eec...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er vann i flaska så er det helt greit.

 

Anonymous poster hash: 8ec36...386

Skrevet

Vann er greit, men noe annet i flaska er ikke særlig godt for tennene



Anonymous poster hash: 37da7...752
Skrevet

Melk. 2-3 ganger hver natt.

 

Anonymous poster hash: 54eec...a0e

Skrevet

Nei, det går ikke an! Du ødelegger jo tenna til ungen.

 

Anonymous poster hash: 8ec36...386

Skrevet
Melk. 2-3 ganger hver natt.Anonymous poster hash: 54eec...a0e [/quoteæ

 

En på 15 mnd trenger ikke mat på natta og burde vært avvent for lengst.

Og så var det tennene da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...