Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er det fyfy? Anonymous poster hash: 54eec...a0e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Så lenge det er vann i flaska så er det helt greit. Anonymous poster hash: 8ec36...386
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Vann er greit, men noe annet i flaska er ikke særlig godt for tennene Anonymous poster hash: 37da7...752
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Melk. 2-3 ganger hver natt. Anonymous poster hash: 54eec...a0e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Nei, det går ikke an! Du ødelegger jo tenna til ungen. Anonymous poster hash: 8ec36...386
It's all about me Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Melk. 2-3 ganger hver natt.Anonymous poster hash: 54eec...a0e [/quoteæ En på 15 mnd trenger ikke mat på natta og burde vært avvent for lengst. Og så var det tennene da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå