Gå til innhold

Mnadag morra Party

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ikke noe annet en ren elsk her i huset idag!

Flagget rusler i brisen

Bordet er pyntet og dekket

Kaker er laget i flertall

Jordbær er dyppet i sjokolade

Foccacciaen står i ovnen

Det står roser i vasene

Kjolen ligger klar

Og ja ikke minst jeg har bursdag idag!

Jeg digger bursdag og her i huset feirer vi enten du er 1, 10 eller 100!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen, bursdag er den fineste dagen i året! Det blir nok en superdag, og det fortjener du!

Elsketielsk her også, uanstendig avkledt på morratur, unger i feriemodus, kuer på jordet, kald saft i skapet, tuntre og stabbur, og nå skal jeg lage clafoutis til frokost for vi har  noen utgåtte nektariner. Og så skal jeg plante, hurra!

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Bursdag er alltid stas :D

Skrevet

Gratulerer med dagen :D Kos deg masse :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Måtte du få en strålende dag.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Elsk her også. Jeg koser og leker med barna på andre timen her nå. Vi har pakket opp forsinka dåpsgaver, kledt på den minste verdens vakreste heklekjole, og lest morsom bok til han som fikk storebrorgave. Mannen bedriver seriøs vårrengjøring. Grønnsåpeduft i hele huset. Dagen er langt fra over, men er allerede en perfekt dag.

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Her er det rent hat, til tross for at sola skinner. Jeg har fått det vi kan omtale som magetrøbbel, løper inn og ut av badet og er kvalm og uggen... Hater det og vil at det skal gå over. NÅ!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Tusen hjerteligst dere!!! Har hatt en strålende dag med kjole på som blafret i vinden (elsker Jane austen snittet på den og drømmer meg hen til Mr.Darcy!), spist jordbær med sjokolade og erfart at ja jeg kan jaggu bake kaker så det holder for å være ærlig :)

Og imorgen blir det mer kake - restene deles med gode kolleger!

Liker denne måten å starte uka på!

PS! Superdolly - håper det går bedre nå!

Skrevet

Gratla med dagen, så fint å høre at du har kost deg! :)

Det har vi også, jeg fikk sove til kl 11, så dro mannen og midi til byen en tur mens minien sov og jeg trente. Deretter har vi vært ute i sola alle mann. Småttisene har bada i sprederen og lekt, mens jeg har murmla i sola og blitt lettere rosa.

Så sånn bortsett fra at jeg har en pms fra helvete, som både mann og barn sikkert har merket et snev av, er alt bra. ;)

Skrevet

Sliter med å sovne, så jeg "tok runden" på nett. Sjekka mail, ooog... De kutter ekspedisjon/frakt/forsikringsgebyr. Jeg får 251kr for gullet jeg sendte inn, ikke bare 52. Kundeservice kunne godt se at jeg hadde vært maksimalt uheldig og syntes jeg skulle få litt mer. Faith in humanity restored, som kidsa sier. Jeg må ærlig talt si at jeg har snublet over mye godhet nå i det siste. På tide med pay it forward, tenker jeg, så nå har jeg øyne og ører åpne og er litt ekstra mye på leit etter noe fint å gjøre for noen andre. :D De 251 er fortsatt for lite til å betale inngang til det jeg hadde håpet på å kunne overraske familien med, men med drahjelp fra min kjære mann, gjør vi det nok likevel. Og jeg får følelsen av å bidra, om enn bare en smule. :)

Skrevet

Sliter med å sovne, så jeg "tok runden" på nett. Sjekka mail, ooog... De kutter ekspedisjon/frakt/forsikringsgebyr. Jeg får 251kr for gullet jeg sendte inn, ikke bare 52. Kundeservice kunne godt se at jeg hadde vært maksimalt uheldig og syntes jeg skulle få litt mer. Faith in humanity restored, som kidsa sier. Jeg må ærlig talt si at jeg har snublet over mye godhet nå i det siste. På tide med pay it forward, tenker jeg, så nå har jeg øyne og ører åpne og er litt ekstra mye på leit etter noe fint å gjøre for noen andre. :D De 251 er fortsatt for lite til å betale inngang til det jeg hadde håpet på å kunne overraske familien med, men med drahjelp fra min kjære mann, gjør vi det nok likevel. Og jeg får følelsen av å bidra, om enn bare en smule. :)

Jeg tror nok mannen din vet at du bidrar med mye, Musemorbr, selv om det ikke er penger.

Gjest beef sister
Skrevet

Gratulerer med dagen (i min tidssone har du fortsatt bursdag). Så bra at dagen ble strålende!

Skrevet

Gratulerer med overstått, Helle. Vi er nettløse hjemme for tiden, håper routeren kommer i dag, og skriving på telefonen er ikke morsomt. Nyt kaker på jobb i dag og applausen det forhåpentligvis utløser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...