Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er i uke 37. Snuppa i magen har ligget med hode ned i 6 uker, og med ryggen mot høyre side..og i følge jordmor festet i 3 av di.. Og hun har ligget der på stede hvil hele tiden, aldri flyttet seg... Men i går fikk jeg noen rare bevegelser i magen, og fikk ganske ubehagelige stikkninger nederst i magen, og det kjentes ut som om babyen tok seg en real runde.. Ognå klarer jeg ikke skjønne hva som er opp ned babyen lenger!! Kjenner plutselige sparken helt andre plasser enn jeg er vant til.. Av og til har jeg lurt på om hu kan ha lagt seg med stumpen ned? For kjenner kraftige spark midt på magen i stede for oppe og på siden på venstre siden.. Kjenner ingen små hender nede i bekkenet lenger.. Og det er Akkurat som om jeg har en "kul" midt i mellom ribbeina.. Hode eller rumpe?? Anonymous poster hash: 921aa...ebc Anonymous poster hash: 921aa...ebc
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Syns det høres ut som hun har snudd seg Anonymous poster hash: ddc34...626
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Ja som at hun har snudd seg fra hode leie til sete leie? Anonymous poster hash: 921aa...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå