Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Fordi foreldrene synes det er koselig?? Mine sov i egen seng da de var 3 år gamle og da de var mindre også. Anonymous poster hash: 060b8...06d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Vår er to år, men kommer inn til oss på tidligmorgen og sover 1-4 timer her. Anonymous poster hash: a35d0...989
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Min blir snart 3 år og kommer inn hver natt. Han drømmer veldig mye og er i en fase nå så når han våkner krabber han opp i min seng og legger seg til å sove med engang. De fleste gangene våkner jeg ikke engang. Han. Begynner alltid i sin seng men sånn er det for øyeblikket og det er en kamp jeg ikke orker å ta Anonymous poster hash: 3267f...36e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Nå er jeg alene, men min kom inn hver natt da hun var tre. Jeg syntes også det var kjempekoselig. Vi samsov lenge og kjente at det var rett for oss i alle fall første året i barnehagen. Var en stor overgang å gå fra permisjon og det å være sammen hele dagen til å plutselig være adskilt i 7 timer. Godt med masse nærkontakt om natten for å ta litt igjen "tapt kos". Anonymous poster hash: 236a3...2a0
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Fordi foreldrene synes det er koselig?? Mine sov i egen seng da de var 3 år gamle og da de var mindre også. Anonymous poster hash: 060b8...06d Ikke så veldig vanlig kanskje, men må man absolutt gjøre det som er mest vanlig? Du selv velger annerledes, men hvem er det så du spør på vegne av?
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Mine barn har alltid sovet i egne senger. De kommer i min seng hvis de våkner om natten og spør, men det er bare når de er syk. Syns unger i senga er pyton! Men smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 våre er større enn det, skolebarn, vi har minst en på besøk hver eneste natt! om vi våkner en morgen med bare oss i senga så er det liksom, hva skjedde, hvor er barna?!?! Anonymous poster hash: be33b...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå