Gå til innhold

hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover enda med jenta mi på snart to fordi vi har soverom i forskjellige etasjer. Jeg har hver natt lagt henne med at jeg holdt hånda hennes til hun sovner. Hun er vant med at jeg legger henne. Ikveld måtte pappa legge henne, og han nekter å legge henne på den måten (kose til hun sovner).. han legger henne i sengen sier god natt- kyss og går ut! (Slil jeg vet jeg egentlig burde lært henne for lenge siden). Nå er han forbanna oå meg fordi hin har nektet å legge seg i kveld på den måten han vil. Nå endte det med at han gikk inn til henne og holder på.. mens jeg ble forvist til hans soverom. Nå gråter mammahjertet... og det er ekstra vondt han er så sint!! Har jeg bare drete meg ut eller overdriver han? (Planrn er at hun skulle lære å sovne alene når rommet i sammr etasje som henne er fwrdig (i løpet av sommeren). Dette er ikke gøy:-(

Anonymous poster hash: 95563...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dere trenger å snakke sammen,slik at dere kan lage rutiner som dere er fornøyde med begge to. 

Anonymous poster hash: 9f16c...426
Skrevet

Enig med mannen din.

Ungen burde lært å sovne på egenhånd for lenge siden! Kos er greit det, men ved soving er det soving. Ingen barn trenger å bli kost i søvn over lengre tid.

Anonymous poster hash: 1f7e1...001

Skrevet

Skjønner godt han er sint. Men han burde satt foten ned for lenge siden!

Anonymous poster hash: 92972...be7

Skrevet

Stakkars jenta som får DEN brå overgangen... Er vant med å få sove med hånda trygt i mammas hånd, så kommer far og blir sint fordi hun reagerer på at ting ikke er som de pleier og at tryggheten er borte.

Dere må jo gjerne venne henne til å sovne alene, men kanskje bli enige om det FØRST, og gi henne en mykere overgang. Fortrinnsvis uten at noen blir SINTE...

Anonymous poster hash: 2b796...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...