Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Klarer dere å legge dem o senga-si god natt- og gå ut.. eller må dere holde dem i hånda osv til de sovner. ? Anonymous poster hash: d8d3a...0af
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Holder ikke i hånda, men er inne hos dem til de har sovnet. De kaster av og til smokk og bamse på gulvet og da gir jeg dem det tilbake. Hender de vil ha en slurk vann også. Jeg synes det er viktig å være hos dem til de har sovnet, Anonymous poster hash: e17c7...ce5
*Miss Marple* Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Synger sang, sier takk for en fin dag, mamma elsker deg, god natt - og går ut. Noen ganger roper/sutrer hun og da går jeg inn, gir klem og sier natta. Gjentas til det er stille som regel er legging gjort på to minutt og når hun har behov for mer får hun det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Steller på badet og pusser tenner. Finner fram kosedyret og kosekluten, går på rommet, synger en nattasang og sier god natt min skatt, sov godt i natt. Og så går jeg ut igjen Anonymous poster hash: 0e38b...145
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Steller på badet og pusser tenner. Finner fram kosedyret og kosekluten, går på rommet, synger en nattasang og sier god natt min skatt, sov godt i natt. Og så går jeg ut igjen Anonymous poster hash: 0e38b...145 Og det er sjelden protester. Gråter hun får hun oppmerksomhet. Er så sjelden. Anonymous poster hash: 0e38b...145
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Synger sang, sier takk for en fin dag, mamma elsker deg, god natt - og går ut. Noen ganger roper/sutrer hun og da går jeg inn, gir klem og sier natta. Gjentas til det er stille som regel er legging gjort på to minutt og når hun har behov for mer får hun det. Stort sett samme her. Anonymous poster hash: 08430...17a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Først vinker vi god natt til pappas bil som står utenfor vinduet. Fast rutine på dette, veldig viktig. Så synger vi Trollmor-sangen. Om han blir tidlig trøtt blir det bok for å dra ut tiden. Som regel leker han med en eller flere leke i sengen før han sovner, det er helt greit da vi svært sjeldent må opp til et visst klokkeslett. Anonymous poster hash: 3ab19...149
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Leser bok, synger sang, natta med kyss og kos Anonymous poster hash: 47636...9bd
Honningmelon Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Har alltid gått rett ut igjen når barna mine har lagt seg. De har sovnet på et blunk.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Mine to deler rom. De er 2 og 5 år. De legger seg samtidig. Da er det stell, legge de i hver sin seng, de får velge en sang hver/ eller lese i en bok. Så er det god natt og jeg går ut De sovner veldig kjapt begge to. Er veldig deilig at de sovner greit på kveldene! Anonymous poster hash: edc39...4e4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Synger en sang, sier god natt og går ut. Fra fødsel av og null problem. Anonymous poster hash: 4ae65...4a3
.Ida. Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Hvordan har dere klart å få til det? Mine barn skriker så fort jeg går ut av rommet og blir helt fortvila. Så jeg blir sittende leenge på rommet før de sovner. Nå sovner eldste selv, men måtte bli 3 år før det gikk greit
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Pysjer, så får han kose flaske i armkroken foran tv. Pusser, legger, leser eventyr og natta. Hender at jeg må sitte der til han sovner, men stort sett så bare sovner han. Anonymous poster hash: c8ef5...6c3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Hvordan har dere klart å få til det? Mine barn skriker så fort jeg går ut av rommet og blir helt fortvila. Så jeg blir sittende leenge på rommet før de sovner. Nå sovner eldste selv, men måtte bli 3 år før det gikk greit Starter med å innføre faste rutiner fra de er 3 måneder gamle. Vi har aldri gjennomført gråtekurer, men vært 100 % konsekvente. Samme rutine hver kveld. Anonymous poster hash: 1d1cf...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Har sittet inne hos alle tre mens de har vært så små. De har protestert hvis ikke, og jeg har ikke orket å ta den kampen. Det går over etter hvert. Men det beste hadde selvfølgelig vært om man hadde sluppet å sitte der. Anonymous poster hash: 7ebb2...cdb
BettyBoob Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 tar på ny bleke og pysj, pusser tenner. Bærer ham inn i senga og sier god natt. 2 år og 3 mnd. Ikke noe mer enn det
Isola&Lille+julegave Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Synger sang, sier takk for en fin dag, mamma elsker deg, god natt - og går ut. Noen ganger roper/sutrer hun og da går jeg inn, gir klem og sier natta. Gjentas til det er stille som regel er legging gjort på to minutt og når hun har behov for mer får hun det. Samme prosedyre her. Fungerer veldig godt!
Englenemine Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Er der til han sovner. Han trenger dette tydeligvis på kvelden, eldste derimot kunne bare legges og så gå ut fra rommet. Barn er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå